گلایه‌های مربی اخراج شده از ورزشگاه شیرودی در گفت و گو با جی پلاس؛

دوومیدانی ورزش مادر است ولی از همه یتیم تر است/ چند فوتبالیست با چاقو تهدیدم کردند

ملی پوش سابق دو و میدانی ایران گفت: وزیر ورزش باید به مشکلات دوومیدانی رسیدگی کند چون این رشته ورزش مادر است اما از همه یتیم تر است.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی زمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص بیرون کردنش از ورزشگاه شیرودی  هنگام تمرین کردن به دلیل پوشیدن مخصوص دوومیدانی گفت: مشکل ما از چهار سال پیش آغاز و همچنین از زمانی که هیات استان به دست کسانی افتاد که دومیدانی را به قهقرا بردند آغاز شد. همه این مشکلات به این برمی‌گردد که دوومیدانی تهران سرپرست درست و حسابی ندارد و ورزشگاه شیرودی هرکاری بخواهد انجام می‌دهد؛ حمایت‌های یک طرفه از فوتبالیست‌ها دارند و خودسرانه وارد پیست دوومیدانی می‌شوند و هزار و یک مشکل دیگر؛ از طرفی هیات استان هم مشکلات زیادی دارد.  ما چون همیشه با وسیله نقلیه به ورزشگاه می‌رویم هیات استان نامه می‌زد که اجازه ورود موتور سیکلت را به استادیوم داشته باشیم. ما رفتیم و دیدیم هیات نامه نزده و گفتند نمی‌توانید با وسیله داخل بروید و ما موتور را بیرون گذاشتیم. حراست این مجموعه به دوومیدانی لطف دارد و همیشه با بدترین ادبیات با ما صحبت می‌کند اما ما هیچ چیز نگفتیم و نزد رئیس حراست مجموعه رفتیم و گفتیم وسیله را که داخل نیاوردیم یک روز هم به ما اجازه نمی‌دهید تمرین کنیم؟ این مجموعه ورزشی است ما که غریبه نیستیم و مدت‌ها است اینجا رفت و آمد می‌کنیم اما از جایی که روسا به جای اینکه به مسئولان حراست تذکر بدهند ارتقاء درجه می‌دهند هیچ اتفاقی رخ نداد. 

او افزود: یک هفته از این موضوع گذشت دوباره همان نیروی حراست با همان لحن با من صحبت کرد و به هر حال گذشت و من رفتم داخل پیست برای تمرین کردن که فکر کنم معاون مسئول حراست و یک نفر دیگر آمدند در پیست دوومیدانی و به همه گیر دادند؛ حتی به دو نفر از والدین بچه‌ها گفتند برای چه به داخل آمدید در حالی که والدین فوتبالیست‌ها 100 تا 200 نفر به ورزشگاه می‌آیند بعد هم رفت به طرف دیگر پیست به یکی از شاگردان من گفت چرا رکابی پوشیدی؟  شاگرد من هم کلا  بچه ساکتی است و وقتی پرسیدم چه اتفاقی افتاده گفت می‌گویند چرا این لباس را پوشیدی که یکی دیگر از بچه‌ها گفت فکر می‌کنم از جلسه بعد باید با کاپشن به تمرین بیاییم. حراست گفت من اصلا دوومیدانی را تعطیل می‌کنم که دیگر به اینجا نیایید و چون الان هیات تهران سرپرست دارد شما اجازه ورود ندارید و ما داریم لطف می‌کنیم. به هر حال   از مجموعه آمدیم بیرون و با حالت تهدید به ما گفتند تماس می‌گیریم که دیگر اجازه ندهند وارد ورزشگاه شیرودی شوید و بعد از آن که بیرون آمدیم تا پایان ساعت تمرین مقابل در ورزشگاه تمرین کردیم.

 

بیشتر بخوانید:

ویدیو| بیرون کردن دونده ها از ورزشگاهی در تهران توسط حراست به خاطر پیراهن رکابی!

 

زمانی با بیان انتظارات خود از وزیر ورزش به عنوان فردی که قبلا خودش هم دوومیدانی کار بوده تصریح کرد: وزیر ورزش باید نظارت کند؛ دوومیدانی ورزش مادر است اما از همه یتیم تر است؛ نه احترامی داریم نه پیست مناسب داریم نه امکانات و نه مسئول داریم. بچه دوساله با توپ در پیست دوومیدانی فوتبال بازی می‌کند بعد ما در حال رکوردگیری برای قهرمانی آسیا هستیم.

مربی دوومیدانی در ادامه گفت: من ورزشکار نابینا داشتم که با هم می‌دویدیم و فوتبالیست با لیوان چای وسط پیست ایستاده و ورزشکار به او خورده و فوتبالیست او را زد بعد مسئول استادیوم گفته مهدی زمانی را به کلانتری ببرید حالا چرا چون هر دفعه من از حق دوومیدانی دفاع می‌کنم.  ورزشگاه آفتاب انقلاب هم که مشکلات خاص خودش را دارد و از طرفی چهار ساعت رفت و برگشت برایم زمان می‌برد و مسئله دیگر این است که تنها من نیستم ورزشکاران دیگر هم هستند که دچار مشکل شدند.

مهدی زمانی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: یک بار به فوتبالیست‌ها گفتم با توپ به داخل پیست دوومیدانی نیایید و بعد از تمرین که از ورزشگاه شیرودی خارج شدم با چاقو ریختند سرم که چرا به ما گفتید وسط زمین نیاییم.  به مسئولان ورزشگاه شیرودی در آخر می‌گویم اگر کسی را از بیرون جذب ورزشگاه کردید هنر است نه اینکه همان دونفری که هستند هم بیرون کنید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید