نقره پارادوومیدانی جهان بر گردن اولاد

مهدی اولاد با کسب دومین مدال خود در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان، ششمین مدال کاروان ایران در این مسابقات را بدست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در آغاز هفتمین روز از دهمین دوره رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس، صبح امروز رقابت پرتاب دیسک کلاس F11 برگزار شد.

در این رقابت مهدی اولاد ملی‌پوش کشورمان به همراه حریفانی از اسپانیا، هند، کامرون، لهستان، برزیل، فنلاند و اتریش حضور داشتند.

اولاد که سه روز قبل در مسابقه پرتاب وزنه به مدال طلا دست یافته بود، در رقابت امروز رکورد 43.73 متر را به ثبت رساند و با کسب مقام نایب قهرمانی، به مدال نقره رسید و سهمیه پارالمپیک 2024 پاریس را در این ماده بدست آورد. وی همچنین رکورد آسیا را نیز ارتقا داد.

در این رقابت ورزشکار برزیلی با 45.30 متر قهرمان شد و ورزشکار اسپانیایی با 37.60 متر در رده سوم قرار گرفت.

تاکنون در بین ورزشکاران ایران، سعید افروز به همراه رشید مسجدی به مدال طلا، مهدی اولاد به مدال‌های طلا و نقره، امیر خسروانی به مدال نقره و هاشمیه متقیان به مدال برنز دست یافته‌اند.

همچنین سعید افروز، مهدی اولاد (2 سهمیه)، الناز دارابیان، امیر خسروانی، الهام صالحی، امان‌الله پاپی، هاشمیه متقیان ،رشید مسجدی و علیرضا مختاری موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در این مسابقات شده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید