خبر بد بکام برای هواداران مسی

دیوید بکام می گوید مسی شاید به این زودی ها رنگ چمن سبز را نبیند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مراسم معارفه باشکوه مسی این هفته در میامی برگزار شد و هواداران این تیم نشان دادند که تا چه حد مشتاق دیدن او در ترکیب تیم‌شان هستند. 

این ستاره آرژانتینی پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه داد و حالا در آستانه کسب تجربه جدید با بازی در لیگ فوتبال آمریکا است. 

پیش از این گفته شده بود که این بازیکن قرار است در دیدار برابر کروز آزول که روز جمعه همین هفته برگزار خواهد شد برای اولین بار قرار است با پیراهن این تیم به میدان برود اما حالا بکام اظهارات متفاوتی را در این زمینه مطرح کرده است. 

او در این باره به ESPN Argentina گفت: «ما مطمئن نیستیم که لئو قرار است در این بازی در ترکیب اصلی باشد یا چند دقیقه در زمین حضور پیدا خواهد کرد چون فکر می‌کنم مهم‌تر از هر چیزی این است که او باید آماده باشد. 

ما باید از او مراقبت کنیم و اطمینان حاصل کنیم که کاملا آماده است چون برای مدتی در تعطیلات بوده و به تازگی به میامی رسیده است. او بسیار تمرین کرده است و به نظر می‌رسد که از شرایط خوبی برخوردار است. 

من فکر می‌کنم لئو و تاتا مارتینو در این باره تصمیم خواهند گرفت که او چه زمانی به میدان برود و آیا روز جمعه بازی خواهد کرد یا خیر. اما جو اینجا بسیار عالی خواهد بود و امیدواریم که بتوانیم پیروز این بازی باشیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید