کشتی آزاد رنکینگ بوداپست| گره سبک وزن باز شد؛ انتخابی یزدانی و رفقا برای جهانی!

با برگزاری انتخابی رو در رو ملی پوش ایران در سبک وزن کشتی آزاد مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از پایان جام تختی کشتی آزاد در ارومیه، تکلیف 6 وزن از اوزان تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شد تا سرنوشت اوزان 57، 70، 79 و 92 کیلوگرم به مرحله نهایی چرخه انتخابی برسد.

با انصراف مبین عظیمی به عنوان قهرمان جام تختی از مرحله نهایی انتخابی، کامران قاسمپور مستقیما ملی پوش این وزن شد و سه وزن باقی مانده به مسابقات رنکینگ بوداپست اعزام شدند تا این تورنمنت حکم به ملی پوش شدن مدعیان بدهد.

روز گذشته و در وزن 57 کیلوگرم، میلاد والی زاده موفق شد ملی پوش وزن اول کشتی آزاد در مسابقات جهانی صربستان شود. بر اساس چرخه انتخابی احمد جوان و میلاد والی زاده، نفرات اول و دوم جام تختی به این تورنمنت اعزام شدند و از آنجایی که هر دو کشتی گیر بدون مصاف با یکدیگر از مسابقات حذف شدند، در همان محل رقابت ها یک انتخابی رو در رو برگزار شد تا تکلیف این وزن بالاخره مشخص شود.

در نهایت میلاد والی زاده در حالی که تا ثانیه های پایانی از رقیب خود عقب بود، موفق شد در ثانیه های آخر دو امتیاز بگیرد و برنده میدان شود.

با مشخص شدن ملی پوش این وزن، تنها دو وزن ایران همچنان سرنوشتی مبهم دارد که امروز با برگزاری انتخابی بین محمد بخشی و امیرمحمد یزدانی در 70 کیلوگرم، و رقابت علی سوادکوهی و محمد نخودی در 79 کیلوگرم، چهره ملی پوشان این دو وزن هم مشخص می شود تا ترکیب ایران برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شود.

دیدگاه تان را بنویسید