خبری از سوپرچام نیست؛ پرسپولیس بدون بازی قهرمان شد!

با اعلام مهدی سوپرجام فوتبال ایران برگزار نمی شود و پرسپولیس به خاطر دبل قهرمانی جام سوم را هم به دست آورده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سهیل مهدی مسئول مسابقات فوتبال ایران گفت: فینال سوپرجام در کار نیست و پرسپولیس قهرمان آن است.

سهیل مهدی پس از مراسم قرعه‌کشی بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال درباره غیبت مدیران و سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در این مراسم گفت: برخی دور از تهران بودند و نتوانستند به مراسم بیایند اما هر چقدر مربیان، مدیران و ... بیایند، چهره‌های شاخص ما هستند. امسال دو چهره شاخص میهمان ما بودند که کوچک‌ترین ارج به تیم‌های پایه بود و امروز بهترین موقعیت بود تا رسانه‌ها حضور آنها را پوشش دهند.

وی در مورد اینکه سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در فصل پیش‌رو نمی‌رسد، تصریح کرد: اجازه دهید کمیته داوران که پیگیر این موضوع است، نظر بدهد.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای دارند که بازی‌های فشرده به تیم‌ها فشار زیادی وارد نکند، تصریح کرد: خوشبختانه سرمربی تیم ملی یکی از باسابقه‌ترین سرمربیان لیگ برتر است و نه تنها برنامه تیم ملی، بلکه برنامه تیم امید را نیز با ما هفته به هفته بررسی کرده است. در سه، چهار هفته اول، مسابقات را با فشار کمتری شروع می‌کنیم تا تیم‌ها از فاز بدنسازی خارج شوند. از هفته سوم یا چهارم به بعد هر 5،6 روز بازی داریم. به درستی اشاره کردید که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، فیفادی‌ها، تعطیلی نیم فصل اول و ... را داریم که باعث می‌شود نیم فصل اول نواسان زیادی داشته باشیم. اگر نیم فصل اول را به سلامت به پایان برسانیم و تیم ملی را برای حضور در جام ملت‌های آسیا بدرقه کنیم در نیم فصل دوم با آرامش بهتری می‌توانیم پیش برویم.

مهدی در رابطه با بحث حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به خصوص ورزشگاه آزادی تأکید کرد: هر ورزشگاهی که شرایط حضور تماشاگران، فروش بلیت، سکوها و ... را آماده کند، مشکلی برای میهمان نوازی هواداران نخواهیم داشت. در مورد ورزشگاه آزادی اجازه دهید پیمانکار مجموعه صحبت کند. اگر سکوهای ورزشگاه آزادی آماده نشود بازی‌ها را با حداقل حضور تماشاگر برگزار می‌کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که چرا مراسم امروز نسبت به سال‌های گذشته خلاصه و مفید برگزار شد، گفت: شاید می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم و برنامه‌های دیگری بگنجانیم ولی در همین برنامه برخی دوستان حوصله‌شان سَر رفته بود، سر جای‌شان نبودند و خسته شده بودند. اگر دوستان کمک کنند و فضای بهتری بدهند می‌توانیم برنامه‌های بهتری برگزار کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره مشکلات خبرنگاران برای حضور در ورزشگاه‌ها به خصوص ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: بحث کنترل خبرنگاران را از طریق آی دی کارت کنترل می‌کنیم. خواهش می‌کنم دوستان در رسانه‌ها زودتر مدارک را ارسال کنند. فرایند صدور کارت سخت و تعداد متقاضیان زیاد است. خودمان باید به کارت‌های صادر شده احترام بگذاریم. بازی در قائمشهر ویژه بود و شاید ریسک بالایی داشتیم ولی میزبانی به خوبی صورت گرفت.

مهدی در پاسخ به این سوال که سازمان لیگ چه برنامه‌ای برای جرایم سرمربیانی دارد که در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی شرکت نمی‌کنند، گفت: جرایم در آیین‌نامه آمده ولی سازمان لیگ نباید جریمه کند و کمیته انضباطی جرایم را در نظر بگیرد. هر وقت ارکان قضایی جرایمی در نظر بگیرند سازمان لیگ لحاظ خواهد کرد.

وی در مورد ماجرای شکایت باشگاه سایپا از شمش آذر قزوین گفت: ارکان قضایی درباره این پرونده رسیدگی می‌‌کنند و ما فقط مجری اجرای احکام هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید