سرمربی کوبا: جدال دشوار و مهمی مقابل ایران داریم

کوفینی سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: نتیجه دیدار با ایران برایمان خیلی مهم است و بازی بسیار دشواری برابر این تیم خواهیم داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نیکولاس ارنستویووس کوفینی پیش از دیدار مقابل ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم، افزود: نتیجه بازی با ایران برای کوبا خیلی مهم است. این آخرین بازی تیم ملی والیبال کوبا است و از این جهت اهمیت دارد که برای حضور در لیگ ملت‌های سال آینده باید در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی با بیان این‌که تیم ملی والیبال ایران تیم بسیار خوبی است، گفت: پیش بینی نتیجه دیدار با ایران کار سختی است. همانطور که گفتم بازی بسیار مهمی برای کوبا است و قطعا تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

سرمربی تیم ملی والیبال کوبا تاکید کرد: حساب ویژه‌ای روی بازیکنان لژیونر باز کرده‌ام. این بازیکنان که در لیگ‌های ایتالیا و برزیل بازی می‌کنند، برای کوبا بسیار حائز اهمیت هستند، اما در حال بازی بسیار دشواری را پیش رو داریم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت صفر بامداد روز دوشنبه 19 تیرماه به وقت تهران و کمتر از 18 ساعت پس از مسابقه با آرژانتین در چهارمین و آخرین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم برابر کوبا صف‌آرایی می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید