لیگ ملت های والیبال 2023| هرکاری می کنیم پیروز نمی شویم/ باخت بخشی از ورزش است!

ملی پوش والیبال ایران بعد از نهمین باخت تیم در 11 بازی لیگ ملت ها نظر جالبی درخصوص شکست در ورزش داشت!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی جلوه پس از شکست سه بر دو ایران مقابل آرژانتین در لیگ ملت های 2023 گفت: در حال حاضر تنها نگرانی ما علی حاجی‌پور است و امیدوارم که حال او خوب باشد. تلاش کردیم تا در این بازی به پیروزی برسیم و باعث شویم که حداقل حال علی بهتر شود. از ست دوم به خوبی توانستیم حریف را آنالیز کنیم و باید بگویم که تنها نیت تیم ایران در لیگ ملت‌ها این بود که ابتدا حال خانواده‌های خودمان و بعد مردم را خوب کنیم و برای سربلندی آن‌ها بجنگیم.

جلوه در ادامه صحبت های خود گفت: امیدوارم که در بازی مقابل کوبا به پیروزی برسیم. تیم ایران آنطور که دوست داشت و برای آن تلاش کرد، نتیجه نگرفت اما مطمئن باشید که تمام توانمان را به کار گرفتیم و از مردم می‌خواهم که در ادامه مسیر تیم را دعا کنند. امیدوارم کار در لیگ ملت‌ها را با پیروزی به پایان برسانیم تا با انرژی بیشتری در تورنمنت‌های بعدی حاضر شویم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: خیلی دوست داشتم که به پیروزی برسیم اما این اتفاق رخ نداد ولی واقعاً تنها هدف تیم حال خوب مردم است. تیم ایران خیلی تلاش کرد و برنامه‌ریزی زیادی انجام دادیم اما ورزش همین است که باخت بخشی از آن محسوب می‌شود و تیم ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

جلوه در پایان افزود: مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند و بازیکنان تیم ملی هم تمام تلاش خود را برای شادی دل آن‌ها انجام می‌دهند. امیدوارم در ادامه مسیر هم خدا کمک کند  و هم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم باعث سربلندی مردم شویم.

امیرحسین اسفندیار بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل آرژانتین گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. شرمنده مردم هستم و واقعاً هر کاری که انجام می‌دهیم، نمی‌توانیم پیروز شویم. خودمان هم از این موضوع ناراحت هستیم و تمام توانمان را در هر مسابقه ارائه می‌دهیم. بازی قبلی نیز مثل همین مسابقه سه بر دو شد و واقعا نمی‌دانم چه بگویم. شرمنده مردم هستیم و از آن‌ها معذرت می‌خواهم.

وی در ادامه گفت: بازی خیلی نزدیکی بود. وسط بازی یک شوک به تیم وارد شد و علی حاجی‌پور را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و مقداری از لحاظ روحی و روانی به هم ریختیم. طول کشید تا بتوانیم خودمان را جمع و جور کنیم. به دنبال پیروزی بودیم تا این برد را به علی و مردم تقدیم کنیم، اما متاسفانه نشد.

اسفندیار در پایان درباره وضعیت علی حاجی‌پور بعد از مصدومیت، گفت: امیدوارم که اتفاق خاصی برای علی رخ نداده باشد، اما فکر می‌کنم شرایط خوبی نداشته باشد.

همچنین محمد ولی زاده، مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در خصوص این مسابقه گفت: مسابقه خوبی بود و می‌توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم اما متاسفانه در لحظات حساس نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم. فکر می‌کنم بازی تماشاگرپسندی بود. در ست چهارم شرایط خاصی پیش آمد و نتوانستیم از فرصت‌هایی که برایمان پیش می‌آمد به خوبی بهره‌برداری کنیم و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم. از حالا خود را برای بازی با کوبا آماده می‌کنیم و امیدوارم در آن بازی شرایط بهتری داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید