پیش بینی نقل و انتقالات امروز استقلال و پرسپولیس

چهار بازیکن به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات معرفی شده اند که احتمال جذب آنها زیاد است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با به پایان رسیدن رقابت های فوتبال عمده اخبار در حوزه نقل و انتقالات مخابرات می شود. در این خصوصی گمانه زنی هایی که امروز سوژه داغ دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خواهند بود را بررسی می کنیم.

پرسپولیس

سعید عزت اللهی: بازیکن ملی پوش با وجود قراردادی که با باشگاه دانمارکی دارد، تمایل دارد فوتبالش را در ایران دنبال کند. بازیکن سابق ملوان البته در راه برگشت به ایران و پیوستن به پرسپولیس یک مشکل بزرگ به نام رضایت نامه دارد که خودش باید مشکلش را حل کند. البته گفته می شود نکونام هم بی تمایل به جذب او نیست اما ظاهرا سعید به پرسپولیس نزدیک تر است.

شهاب زاهدی: مهاجم شاغل در لیگ مجارستان امروز با انتشار استوری خداحافظی کرد. به نظر می رسد کار او با پرسپولیس تمام شده است. البته با توجه به جدایی دیاباته خرید یک مهاجم کاملا ضروری هم به نظر می رسید. به این ترتیب شاید امروز شاهد امضای قرارداد داخلی او با باشگاه پرسپولیس باشیم تا همه چیز پس از بازگشت درویش از سفر کربلا رسمی شود.

حسین کنعانی زادگان: مدافعی که ابتدا گفته شد شرط حضورش در پرسپولیس جدایی پورعلیگنجی است و سپس این مساله تکذیب شد. مدافع ملی پوش شاغل در حاشیه خلیج فارس فصل خوبی پشت سر نگذاشت. بر خلاف شجاع خلیل زاده او به شکل بدی از پرسپولیس جدا نشد و هواداران مشکلی با بازگشت او ندارند.

استقلال

محمد نادری: بازیکن اسبق آبی ها که سابقه حضور در لیگ ترکیه را دارد به استقلال نزدیک شده است. با این حال هنوز توافق اولیه هم صورت نگرفته و فردا هم خبری درباره او مخابره نشود. با این حال امیری به هواداران قول داده که بازیکنان مدنظر در آرامش جذب شوند.

رضا اسدی: بازیکن فصل پیش تراکتور که عملکرد خوبی در این تیم داشت به آبی ها لینک شده است. البته هنوز تا مرحله عقد قرارداد فاصله دارد.

میلاد محمدی: مدافع شاغل در لیگ یونان نیز یکی از گزینه هایی است که به استقلال نزدیک شده است. البته صحبت هایی هم مبنی بر علاقه پرسپولیس به مذاکره با او منتشر شده است.

عارف آغاسی: نزدیک ترین بازیکن به عقد قرارداد عارف است. او فصل گذشته برای فولاد بازی می کرد و مورد توجه نکونام است.

دیدگاه تان را بنویسید