استقلال خطاب به هواداران: نگران نباشید بازیکن می خریم!

قائم مقام باشگاه استقلال در تلاش است آرامش را به هواداران بازگرداند

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، در خصوص آخرین شرایط باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: بلافاصله بعد از دریافت لیست سرمربی محترم اقدامات لازم را انجام دادیم و این روزها به دور از هیاهو و جنجال‌های نقل و انتقالاتی مشغول اقدامات لازم برای بستن یک تیم خوب و در شان استقلال هستیم.

وی افزود: شاید این نگرانی برای هواداران استقلال وجود داشته باشد که اقدامی صورت نگرفته اما به این عزیزان اطمینان می‌دهم تیم خوبی در حال بسته شدن است. در نقل و انتقالات آرامش هواداران می‌تواند کمک کند که باشگاه با تمام توان برای بستن یک تیم خوب تلاش کند. شاید  افشای نام یک بازیکن در روند نقل و انتقالات باعث شود قیمت بازیکن مورد نظر افزایش پیدا کند و حتی منجر به از دست رفتن آن بازیکن شود به همین دلیل نقش هواداران در فضای نقل و انتقالات بسیار موثر است.

قائم مقام باشگاه استقلال تاکید کرد: همانطور که خواسته هواداران برای حضور آقای نکونام محقق شده، آن‌ها مطمئن باشند بازیکنان خوبی به استقلال خواهند آمد و خواسته سرمربی تیم در جذب بازیکن محقق خواهد شد.

در روزهای اخیر کم رنگ بودن باشگاه استقلال در نقل و انتقالات باعث شده بود که هواداران در فضای مجازی خواهان اخراج حجت کریمی شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید