مناف هاشمی: انتقاد به معاونانم؟ چیزی نشنیده ام

دبیرکل کمیته ملی المپیک از انتقادات نسبت به معاونانش ابراز بی اطلاعی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مناف هاشمی در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری، اظهار کرد: پس از نهایی شدن لیست‌ها به عنوان سرپرست کاروان وظیفه دارم در اردوها و رکوردگیری‌ها شرکت کنم و نظر ورزشکاران و روسای فدراسیون‌ها و کادر فنی آن‌ها را ارزیابی کنیم. یک گروه ۷ نفره از مردان و ۳ یا ۴ نفره از بانوان را که شانس مدال دارند با خود به مسابقات خواهیم برد و اوضاع بر اساس بررسی‌های صورت گرفته امیدوار کننده است و همانطور که اعلام کرده‌اند شانس مدال دارند بتوانند موفق باشند و کسب مدال داشته باشند و به اهداف خود برسند.

وی درمورد خواسته انوشیروانی مبنی بر امکان تمرین مجدد وزنه‌برداران در آکادمی ملی المپیک، گفت: مکلف هستیم تمام حمایت ها را از وزنه‌برداری، تکواندو، کاراته، کشتی، جودو و کوراش که امید به کسب مدال بیش‌تری دارند از جمله مربی، تجهیزات، سالن و آکادمی انجام دهیم و به آنها کمک کنیم. انتظار داریم کمک‌های وزارت ورزش هم به عنوان پشتیبان اضافه شود چرا که در حال حاضر ورزشکاران نیازمند حمایت هستند تا با تمام تلاش، انگیزه و کم‌ترین دغدغه حرکت کنیم.

دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک درمورد انتقاداتی که نسبت به معاونانش مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: چنین چیزی را نشنیده‌ام، معاونان خود را دو سه روز است انتخاب کرده‌ام و هیچ انتقادی نشنیده‌ام و امیدوارم این افراد با تجربه موفق باشند؛ رئیس کاروان می‌تواند سه معاون داشته باشد که این موضوع را ابلاغ کرده‌ام و مشاورانی در حوزه فنی و بین‌الملل به من کمک می کنند.

هاشمی در مورد آخرین وضعیت فدراسیون ژیمناستیک، تصریح کرد: جلساتی با وزارت ورزش داشته‌ایم و در حال جمع‌بندی هستیم که در قالب یک توافق به تصمیمی برسیم که به نفع ورزش ایران و ژیمناستیک کشور باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید