گفت وگو با جی پلاس؛

اسنوکرباز جوان ایران در آرزوی رسیدن به سطح سالیوان

اسنوکر باز ایران گفت: دوست دارم در آینده به سطح حسین وفایی و سالیوان برسم اما نمی‌توانم زمانی را برای رسیدن به این آرزو مشخص کنم چون همه چیز به خودم و تلاشم بستگی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

میلاد پور علی دره چی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص کسب مدال نقره مسابقات اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی آسیا به میزبانی ایران اظهار کرد: سطح مسابقات بالا بود و از 18 کشور آسیایی حضور داشتند که خدا را شکر من توانستم مدال نقره را کسب کنم. ما مربی‌های خیلی برجسته‌ای در ایران نداریم البته چند مربی خوب وجود دارند که در رده تیم‌های ملی فعالیت می‌کنند ولی ورزشکارانی که می‌خواهند از پایه شروع کنند کار سختی در پیش دارند و این موضوع تاثیر زیادی در روند پیشرفت دارد. انتظاری که دارم فقط مختص به خودم نیست و می‌خواهم به تمام ورزشکاران اسنوکر احترام بگذارند و مکان مناسبی را برای انجام تمریناتشان فراهم کنند؛ از فدراسیون انتظار دارم هوای ورزشکارانش را داشته باشد چون ورزشکار شناسنامه کشور است و اتفاق خوبی خواهد بود که در تمام موارد پشتیبان ما باشند.

پور علی دره چی در پاسخ به این سوال که آیا درآمد رشته اسنوکر در حدی است که مخارج زندگی را تامین کند و ورزشکار به فکر شغل دوم نباشد تصریح کرد: تا زمانی که ورزشکار به سطح حرفه‌ای برسد شاید درآمد کم باشد اما راه‌های زیادی وجود دارد که بتوان درآمد کسب کرد. شرط رسیدن به سطح حرفه‌ای و پیشرفت روزافزون  این است که ورزشکار تلاش مداوم داشته باشد. وقتی پیشرفت داشته باشیم مسابقات زیادی می‌توانیم شرکت کنیم و از طرفی می‌توانیم آموزش هم بدهیم که از ین راه‌ها می‌توان درآمد داشت.

اسنوکرباز خوزستانی ایران همچنین با اشاره به الگو‌های ورزشی خود گفت: حسین وفایی و سالیوان از الگوهای من در اسنوکر هستند که خیلی دوست دارم درآینده به این سطح از پیشرفت برسم اما نمی‌توانم زمانی را برای رسیدن به این آرزویم مشخص کنم چون همه چیز به خودم و تلاشم بستگی دارد. برای حضور در این سطح حرفه‌ای باید 5سال مداوم روزی 6 تا 7 ساعت تمرین کرد تا ورزشکار خودش را ثابت کند.

میلاد پورعلی گنجی در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه اسنوکر آینده خوبی دارد تصریح کرد: با توجه به اینکه اسنوکر مخاطبان کمی دارد جوانان می‌توانند خودشان را نشان دهند و به نظر من از خیلی ورزش‌ها هیجان بیشتری هم دارد.  

دیدگاه تان را بنویسید