لوپس: نتوانم در استقلال کار کنم چمدان می بندم

گزینه سرمربیگری استقلال در اقدامی عجیب در نشستی که برای او ترتیب داده شده بود حضور یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی که امروز نخستین جلسه مذاکره با رامون لوپس مربی اسپانیایی برای هدایت استقلال صورت گرفت، او در نشست خبری که باشگاه برایش ترتیب داده بود، شرکت کرد.

اقدام استقلالی ها برای انجام نشست خبری در شرایطی که هیچ توافقی صورت نگرفته کاری عجیب و بی سابقه در فوتبال ایران بود.

لوپس در نشست خبری گفت: معیارم برای حضور در یک تیم، عطش زیاد بازیکنان آن تیم است. بازیکنان باید در سطحی باشند که باشگاه هدف دارد. زمانی که باشگاه دنبال جام باشد ولی سطح بازیکنان پایین باشد، موفقیت‌آمیز نخواهد بود. برای من مهمترین چیز نظم باشگاه است.

وی درباره شناختش از فوتبال ایران و استقلال نیز گفت: وقتی سرمربی عربستان بودم، بازی‌های استقلال را در لیگ قهرمانان دیده بودم. یک مسابقه با الریان داشتند. به این دلیل که در مسابقات حضور داشتم، شناخت دارم اما برای شناخت کامل نیاز دارم 5 ویدیو از بازی‌های تیم لیگ برتر ایران و 5 ویدیو از بازی‌های استقلال برای آنالیز کامل داشته باشم. این آنالیز را انجام خواهم داد تا نقاط ضعف و قوت را بررسی کنم. اگر ببینم می‌توانم به تیم کمک کنم یا تغییراتی در ترکیب انجام بدهم که موفقیت‌آمیز باشد، با باشگاه قرارداد امضاء خواهم کرد. همه اهداف ما برای کمک به استقلال است تا به اهدافش برسد و جام به دست بیاورد.

لوپس درباره اهدافش نیز گفت: با هدف اینکه بتوانیم برنامه خوبی برای باشگاه داشته باشیم که با پیروزی های متعددی همراه باشد، جلو می رویم. این را می دانیم که استقلال باشگاه خیلی بزرگی است. بنابراین باید شناخت خیلی کافی داشته باشیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم.

وی درباره احتمال کار در استقلال گفت: من روش کار خودم را دارم. در همه باشگاه هایی که بوده ام، همیشه دوست داشته ام ابتدا همه قوانین و شرایط تمرینات را آنالیز کنم، شرایط بازیکنانم و اهداف باشگاه را بدانم و اگر تمام اینها با قوانین من درست پیش برود و مطمئن شوم می توانیم به موفقیت می رسیم، آنگاه می توانم ادامه دهم. اگر ببینم شرایط جوری است که مشکلاتی وجود دارد، حضور من مفید نخواهد بود و مطمئنم چمدانم را برخواهم داشت و اینجا را ترک می کنم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید