ساپینتو را می خواهیم اما به شرط ...

باشگاه استقلال به سرمربی پرتغالی خود پیام داده که در صورت تمایل قراردادش را با شرایط قبلی تمدید کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال در زمان مصطفی آجورلو منعقد شد، دو ساله بود؛ به طوری که همکاری به مدت یک فصل فوتبالی ادامه می‌یابد و در صورت علاقه طرفین مبلغ قرارداد با افزایش درصدی مواجه می‌شود و به 720 هزار یورو می‌رسد تا به صورت خودکار تمدید شود.

با توجه به اینکه در قرارداد ساپینتو همه چیز به صورت شفاف وجود دارد، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال امروز در یک ایمیل تازه به ساپینتو از او خواسته در صورت تمایل به کار خود در استقلال ادامه بدهد.

در ایمیلی که باشگاه استقلال به ساپینتو ارسال کرده، آمده که این باشگاه حاضر است با همان افزایش 20 درصدی مبلغ که در قرارداد به صورت شفاف ذکر شده و با مبلغ 720 هزار یورو برای فصل جدید به همکاری با مربی پرتغالی ادامه بدهد. استقلالی‌ها از ساپینتو خواسته‌اند در صورتی که تمایل به ادامه همکاری با همان 720 هزار یوروی توافق شده در فصل گذشته را دارد، پاسخ بدهد تا قرارداد به صورت خودکار برای فصل دوم همکاری ادامه یابد.

البته به نظر می رسد این پیشنهاد به مرحله عملیاتی شدن نرسد. با شرایط به وجود آمده و ناکامی استقلال در لیگ و جام حذفی، احمال ادامه این همکاری چندان زیاد نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید