سامان قدوس و برنتفورد؛ کسی دلتنگ دیگری نمی‌شود

با پایان فصل فوتبال انگلیس، سامان قدوس از تیم برنتفورد جدا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سامان قدوس هافبک ایرانی باشگاه برنتفورد انگلیس، دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرد تا در پایان فصل رقابت های لیگ برتر، از این تیم جدا شود. این اتفاق در حالی افتاد که قدوس اصلا فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و اصلا نقش پررنگی در عملکرد این تیم لندنی نداشت. تیمی که با 59 امتیاز، در جایگاه نهم جدول لیگ برتر ایستاد.

قدوس در فصلی که دیروز به پایان رسید، از 38 بازی موجود برای تیمش، فقط 15 بار در زمین حاضر بود. 15 باری که هیچکدامش از ابتدا نبود و در تمامی آن ها، قدوس به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود و جمعا 123 دقیقه برای تیمش بازی کرده بود. قدوس در این 123 دقیقه هم هیچ دستاورد خاصی نداشت و هیچ گل یا پاس گل و یا حتی کارت زرد و قرمزی را به نام خود ثبت نکرد.

این آمار نشان می دهد که نه توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، اعتقاد زیادی به سامان قدوس دارد و نه دیگر این هافبک ایرانی انگیزه ای برای حضور در این تیم دارد. مسئله ای که باعث شد تا طرفین تصمیم بگیرند از یک دیگر جدا شوند و حالا قدوس باید باشگاه جدیدش را در تابستان پیش رو انتخاب کند.

او که به سبب همین ناآمادگی و دور بودن از شرایط ایده آل، در جام جهانی 2022 هم فقط 45 فرصت بازی پیدا کرد، به احتمال فراوان در لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی خرداد ماه هم جایی نخواهد داشت.

قدوس شب گذشته و در آخرین دیدار برنتفورد در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی که با برتری 1-0 این تیم همراه بود، از دقیقه 89 برای تیمش وارد زمین شد و با یک دقیقه حضور در این دیدار، از جمع برنتفوردی ها جدا شد.

دیدگاه تان را بنویسید