ورود گربه برق ورزشگاه کرمان را قطع کرد!

علت قطعی برق ورزشگاه باهنر کرمان در هفته آخر لیگ برتر مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ چند ثانیه پس از سوت پایان نیمه نخست بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان، برق ورزشگاه باهنر کرمان ۲ مرحله قطع شد و پس از چند دقیقه وصل شد.

 ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال کرمان گفت: علت قطعی برق ورزشگاه شهید باهنر کرمان در بازی دیشب مس و سپاهان، اتصال برق به علت ورود یک قلاده گربه به تاسیسات اختصاصی و روی ترانسفورماتور یکی از پست های داخلی این ورزشگاه بود.
 
امیر جهانشاهی افزود: قطعی برق در بین ۲ نیمه مسابقه فوتبال مس کرمان و سپاهان اصفهان خارج از شبکه توزیع عمومی و بعد از نقطه تحویل بوده است.
 
وی اظهار داشت: شدت اتصالی ناشی از ورود این گربه به حدی بوده است که سبب قطع فیدر مربوطه شد که در کوتاهترین زمان ممکن و با کمک پرسنل شرکت توزیع مستقر در محل به متصدیان تاسیسات برق ورزشگاه ،نسبت به وصل برق اقدام شد.
 
چند ثانیه پس از سوت پایان نیمه نخست بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان، برق ورزشگاه شهید باهنر کرمان ۲ مرحله قطع شد و پس از چند دقیقه وصل شد.
 
تیم های فوتبال مس کرمان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۸ دیشب جمعه در هفته پایانی لیگ برتر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع مهمان خاتمه یافت.

 

دیدگاه تان را بنویسید