مس کرمان ۱- پرسپولیس ۳

سوغات سه امتیازی پرسپولیس و گولسیانی از کرمان+عکس و ویدیوی گل ها

تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه 3 بر 1 از سد مس کرمان عبور کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، تیم های مس کرمان و پرسپولیس در کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیس با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد و موقتا به صدر جدول رسید.

پرسپولیس با این برد، 54 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال و سپاهان، به صدر جدول رسید و باید منتظر بازی فردای این دو تیم باشد تا تکلیف نهایی جدول مشخص شود.

ترکیب مس کرمان: آرمان شهداد نژاد،‌ میلاد خدایی، عارف رستمی، محمد قاسمی نژاد، جورج برایم کنده، علیرضا قادری، معین عباسیان، رونان کوک تونگییک، سید محمد ستاری، محمد امین کاظمیان، احمد نصیری

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، وحید امیری، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی

در دقایق ابتدایی بازی، به دلیل خشک بودن زمین ورزشگاه شهدای مس یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اعلام کردند تا زمین را خیس نکنند تیم را وارد زمین نمی کند و از آن طرف مسئولان برگزار کننده اعلام کردند که سیستم آب پاش زمین خراب است! اعضای تیم پرسپولیس هم دقایقی در رختکن ماندند و گفتند وارد زمین نمی‌ شوند که در نهایت به زمین آمدند و بازی آغاز شد.

لحظات حساس

در دقیقه ۲۲: پرسپولیس حمله‌ای را از سمت راست ترتیب داد و دانیال اسماعیلی‌فر توپ را به سعید صادقی رساند که صادقی با ضربه ای محکم دروازه مس کرمان را برای اولین بار باز کرد.  در دقیقه 25 فرار مهدی عبدی به پشت مدافعان مس کرمان با خروج گلر مس همراه شد و پس از اینکه عبدی توسط شهداد نژاد نقش بر زمین شد داور نقطه پنالتی را نشان داد. گولسیانی موفق شد این توپ را وارد دروازه کند تا قرمزها دو بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۶۳: پرتاب بلند کاظمیان به محوطه جریمه پرسپولیس توسط گولسیانی دور شد و در برگشت شوت از پشت محوطه بازیکن مس در شرایطی که به نظر می‌رسید در چارچوب قرار ندارد پس از برخورد به پورعلی‌گنجی و با تغییر مسیر وارد دروازه بیرانوند شد. در دقیقه 85 مدافع گرجسانی پرسپولیس پشت پنالتی‌ای که آل‌کثیر گرفت ایستاد و توپ را به گوشه دروازه زد و در حالی که شهداد نژاد نیز دست او را خوانده بود، توپ پس از برخورد به تیرک عمودی وارد دروازه شد.

گل سوم پرسپولیس توسط گولسیانی

گل اول مس کرمان به پرسپولیس با گل به خودی پورعلی گنجی

گل دوم پرسپولیس توسط گولسیانی

گل اول پرسپولیس توسط سعید صادقی

پرسپولیس مس‌ کرمان سروش رفیعی

پرسپولیس سعید صادقی

پرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی علیرضا بیرانوند

یحیی گل محمدی

پرسپولیس

پرسپولیس مس‌ کرمان وحید امیری

 

پرسپولیس مس‌ کرمان گولسیانی

پرسپولیس مس‌ کرمان گولسیانی

پرسپولیس مس‌ کرمان

گولسیانی

گولسیانی

دیدگاه تان را بنویسید