صحبت بازیکنان استقلال در پایان فصل بیست و دوم| آبی ها به دنبال جام حذفی

صحبت بازیکنان استقلال در پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، زبیر نیک‌نفس، هافبک تیم استقلال، پس از پیروزی پر گل این تیم مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر، توضیح داد: بازی خوبی را انجام دادیم و چیزی که امروز برای ما مهم بود، امروز آمدیم که شخصیت تیمی خود را اثبات کنیم که مهم‌تر از امتیاز هم بود. 

او درباره تاثیر باخت در داربی بر روی قهرمان نشدن استقلال نیز گفت: نتیجه بازی با پرسپولیس در قهرمانی تاثیرگذار بود اما نتایج بازی‌های دیگر تاثیر بیش‌تری داشت. در جام حذفی هم باید بازی به بازی پیش برویم و نتیجه خوب بگیریم.

هافبک استقلال درباره کم بازی کردن خود در طول فصل نیز توضیح داد: شاید از نظر آماری و از بیرون این‌طور به نظر برسد که کم‌تر از پارسال بازی کردم، اما از خودم راضی هستم و به خودم افتخار می‌کنم چون هر بار که شانس بازی داشتم می‌خواستم بهترین باشم. حرف زیاد است اما من همه تلاشم را کردم.

او درباره نگرانی خود در ابتدای بازی به دلیل تعداد زیاد هواداران تراکتوری در استادیوم آزادی نیز اظهار کرد: هواداران تراکتور بیش‌تر بودند و نگران شدم، اما امیدوارم هواداران ما برای بازی با نساجی در جام حذفی حضور حداکثری داشته باشند.

نیک‌نفس در پایان گفت: به تیم پرسپولیس هم این قهرمانی را تبریک می‌گویم. برای صنعت نفت هم خوشحالم که در لیگ ماند. با این حال کاش پرسپولیس در شرایط مساوی قهرمان می‌شد.

مهدی قائدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال، پس از پایان بازی مقابل تراکتور که با هت‌تریک او همراه شد، گفت: یک جام پیش‌ رو داریم و امیدوارم در این جام بتوانیم دل هواداران استقلال را شاد کنیم.

پیمان بابایی نیز پس از برتری پر گل هفت بر یک تیمش مقابل تراکتور در هفته پایانی بیست ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: قبل از دیدار خود در جام حذفی مقابل نساجی به کسب سه امتیاز مقابل تراکتور نیاز داشتیم و در عین حال به تیم خوب تراکتور تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: هم استقلال و هم تراکتور فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و خداوند را بابت کسب این سه امتیاز شاکر هستیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره اینکه همراه با گل به سمت هواداران تراکتور به عنوان تیم سابقش رفت اما مورد استقبال خوب تراکتورها قرار نگرفت، ‌گفت: وظیفه‌ام بود که سمت هواداران تراکتور بروم و ۱۰ بار دیگر هم این اتفاق رخ دهد باز هم سمت هواداران این تیم می‌روم چون در تراکتور بزرگ شده‌ام و بابت این موضوع ناراحت نیستم.

آرش رضاوند پس از برتری 7 بر یک استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، گفت: هواداران از بازی لذت بردند. تیم ما استحقاق قهرمانی را داشت ولی یکسری مسائل اتفاق افتاد که نتوانستیم به قهرمانی برسیم. در نیم فصل اول ساپینتو تازه آمده بود و نیاز بود که بازیکنان را بشناسد. امیدوارم فصل آینده همین تیم را حفظ کنند چون حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی در مورد اینکه آیا موافق تمدید قرارداد ساپینتو است یا نه، گفت: مطمئنا همینطور است. ثبات مهم ترین موضوع است ولی ما هر سال تغییرات داریم. شرایط ما خوب نیست و باید کاری کنند تغییرات کم باشد. باید بازیکنان و کادرفنی را حمایت کنند.

هافبک استقلال در رابطه با انگیزه بازیکنان برای قهرمانی در جام حذفی تصریح کرد: قطعاً انگیزه زیادی داریم. سوپرجام را گرفته‌ایم و هر کاری می‌کنیم این جام را ببریم.

رضاوند درباره احتمال رویارویی استقلال با پرسپولیس در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: فعلاً بازی با نساجی مازندران مهم است.

وی در واکنش به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: نظری ندارم ولی ما تیم شایسته‌تری برای قهرمانی بودیم.

سعید مهری، هافبک تیم فوتبال استقلال، درباره بازی با تراکتور گفت: ۸ سال خیلی خوب را در تبریز داشتم و خیلی حس مثبتی نسبت به این بازی در من وجود داشت. امیدوارم سال بعد هم همین روند خوب در تیم ما ادامه یابد.

او درباره برداشتن گارد صورت خود در اواسط بازی نیز توضیح داد: دماغم دچار شکستگی شده بود و برای همین گارد را بسته بودم. جلوی دیدم را می‌گرفت که به همین دلیل آن را باز کردم.

مهری درباره قهرمان نشدن استقلال گفت: واقعیت این است که ما تلاش خود را کردیم و با میانگین امتیازی خوبی فصل را تمام کردیم و ۶۲ امتیاز گرفتیم. با این حال می‌شد بیشتر امتیاز کسب کنیم ولی داوری‌ها تاثیرگذار بود. چیزی که لازمه قهرمانی بود ما انجام دادیم ولی به دلیل مشکلات زیادی که همه آن‌ها را می‌دانند، نشد. امیدواریم در جام حذفی همه این‌ها را جبران کنیم.

او درباره خواسته بازیکنان مبنی بر نگه داشتن ساپینتو در کنار استقلال نیز گفت: نظر تیم این است که ساپینتو بماند چون سال‌هاست که استقلال از جدایی مربی و بازیکن ضربه خورده است. امسال هم مدیریت خیلی جابجا شد. ما دوست داریم همین نفرات و کادر فنی بمانند چون داشتن ثبات تاثیرگذار است.

مهری در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال به دنبال گرفتن انتقام از پرسپولیس در جام حذفی هستند؟ تصریح کرد: واقعیت این است که ما دنبال کری خواندن نیستیم اما دنبال قهرمانی حذفی هستیم.

روزبه چشمی پس از برتری 7 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، درباره اینکه آیا اعتقاد دارد اشتباهات داوری علیه آبی‌پوشان عمدی بود یا نه، اظهار داشت: بحث اعتقاد نیست، مسائلی بود که آشکار شد. در طول فصل زیاد صحبت کردیم ولی بهتر است این پرونده را ببندیم. پس از پایان جام حذفی مفصل می‌توان صحبت کرد.

وی در مورد رویارویی احتمالی استقلال با پرسپولیس در فینال جام حذفی تصریح کرد: تمام تمرکزمان را برای بازی با نساجی مازندران می‌گذاریم. نساجی تیم خوبی است. ابتدا دنبال پیروزی در این بازی هستیم و سپس درباره دیدار فینال صحبت خواهیم کرد.

سینا سعیدی فر دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل تراکتور در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال گفت: خدا را شکر بازی خوبی داشتیم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. از هواداران تشکر می کنم چرا که حمایت کردند و توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.  از هواداران هم عذرخواهی می کنم که نتوانستم دروازه را بسته نگه دارم. گلی که دریافت کردم به دفاع برخورد کرد و تغییر جهت داد. در این بازی استرس نداشتم چرا که بچه‌ها روحیه دادند و مرا حمایت کردند. در مورد مسائل دیگر سعی می کنم صحبتی نداشته باشم و بزرگان صحبت‌های لازم را داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید