بیرانوند: استقلالی‌ها من را دوست دارند

علیرضا بیرانوند درباره حواشی خوشحالی اش در دربی 100 گفت: من هواداران استقلال را دوست دارم و آن‌ها هم من را دوست دارند. به هر حال بعد هر باختی که دارند شاید فحش‌های رکیکی هم بدهند اما من استقبال می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل گل گهر در جمع خبرنگاران، گفت: به هواداران بزرگ پرسپولیس، بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. یک برد خیلی خوب به دست آوردیم. گل‌گهر هم یک تیم خوب است که باید واقعا به آن احترام گذاشت. آن‌ها نشان دادند که چه تیم خوب و باکیفیتی هستند. این تیم یکی، دو سال است خیلی خوب نتیجه می‌گیرد و دیدیم که دو، سه هفته مانده به نیم فصل با یک بازی کمتر در صدر قرار داشت.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، افزود: امروز هم دیدید که کار را برای ما سخت کردند. ما هم بعد بازی سخت داربی بازی دشواری داشتیم. همه می‌گویند وقتی بازی بزرگ‌ را می‌بازی، بازی بعد سخت خواهد بود اما من می‌گویم تیمی که در یک بازی بزرگ پیروز شود بازی بعد آن خیلی سخت‌تر است. خیلی خوب بازی کردیم، طبیعی بود وقتی ۲ گل عقب افتادند در نیمه دوم هجومی‌تر شوند و یک گل هم زدند اما خدا را شکر پیروز این بازی شدیم.

استقلالی‌ها من را دوست دارند

وی درباره انتقادها از کنایه‌اش به ساپینتو پس از برد دربی درباره اینکه حالا برود رئال را شکست دهد، گفت: حرف بدی نزدم و طبیعی است. شاید من هم از روی احساسات یک حرفی زدم. این حق هواداران است که احساسات خودم را به آن‌ها برسانم. دربی بازی بزرگی است و تمام بازیکنان استقلال رفقای من هستند. مطمئن باشید اگر دربی را رفقای من می‌بردند خیلی کارها می‌کردند تا هواداران ما را ناراحت کنند. من سال‌هاست آن ها را می‌شناسم و در تیم ملی هم بازی هستیم. حالا من یک حرکت کردم خرابش کردند. استقلال تیم بزرگی است و به آن‌ها تبریک می گویم. من هواداران استقلال را دوست دارم و آن‌ها هم من را دوست دارند. به هر حال بعد هر باختی که دارند شاید فحش‌های رکیکی هم بدهند اما من استقبال می‌کنم و خودشان هم می‌دانند دوستشان دارم. خوشحالی بعد از برد در دربی طبیعی است.

منتظر بازی با استقلال در جام حذفی هستم

وی درباره رویارویی مقابل استقلال در جام حذفی، گفت: صددرصد من‌ منتظر داربی هستم مخصوصا قبل از فینال. پرسپولیس دو بار در جام حذفی به استقلال باخته و ما می‌خواهیم آن را جبران کنیم. صددرصد منتظر این بازی هستیم.

بیرانوند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نگران نیست که استقلالی‌ها به دنبال انتقام شکست داربی هستند، گفت: من می‌گویم من استقبال می‌کنم شما می‌گویید انتقام؟ دو بازی است که در حذفی به آن‌ها باختیم و می‌خواهیم جبران کنیم.

بیرانوند درباره حواشی مربوط به پنالتی زدن سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال در بازی مقال هوادار، گفت: سید رفیق من و یکی از دوستان خوب من در تیم ملی است. پنالتی حقش است، نوش جانش. من می‌دانستم پنالتی می‌زند چون در تیم ملی هم انجام می‌دهد. او دوست داشت از نظر روحی و روانی قبل از داربی بالا بیاید. او پسر خوبی است و امیدوارم همین روند را ادامه بدهد.

صحبت درباره قهرمانی زود است

گلر ملی پوش پرسپولیس در پایان درباره اینکه آیا قهرمانی پرسپولیس در لیگ را حتمی می‌داند یا خیر، گفت: الان که خیلی زود است درباره قهرمانی حرف بزنیم. بعد از باخت به سپاهان گفتم ۷ بازی داریم و عهد بستیم ۷ پیروزی به دست بیاوریم. ۴ تا را گذراندیم و ۳ بازی مانده است. هفته بعد با پیکان داریم و به هیچ چیزی جز این بازی فکر نمی‌کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید