اظهارنظر پرسپولیسی ها بعد از فتح دربی 100| کری‌خوانی بیرو برای ساپینتو با رئال مادرید!

اظهارنظر بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی 100 را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف استقلال رفت و با یک گل عیسی آل کثیر به پیروزی رسید.

اظهارنظر بازیکنان این تیم را بعد از برد دربی در ادامه بخوانید:

ترابی: همه چیز دست سپاهان است

مهدی ترابی گفت د: خدا را شکر می کنم که توانستیم هر سه امتیاز این بازی را بگیریم و می دانستیم که بازی سختی است. خیلی خوب استقلال را آنالیز کردیم و سه امتیاز ارزشمند بازی را گرفتیم.

ترابی درباره اینکه گفته می شد قبل از بازی مصدوم شده است و حتی بازی نمی کند، تاکید کرد: از کادر پزشکی تشکر می کنم و ثمره آن را هم دیدیم و توانستیم بازی را ببریم.

او در پاسخ به این پرسش که تیم پرسپولیس قهرمان می شود یا خیر؟ تاکید کرد: همه چیز دست سپاهان است، اگر دست خودمان بود می گفتم قهرمان می شویم اما باید نیم نگاهی به بازی های سپاهان بیندازیم و امیدوارم آن اتفاق خوب برای پرسپولیس بیفتد.

او در مورد اینکه در داربی پاس گل داد، گفت: تلاش بچه ها بود و فکر می کنم ضربه عیسی بهتر از پاس گل من بود.

آل کثیر: در زمین با هواداران صحبت کردم!

سینا اسدبیگی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال که به برتری یک بر صفر سرخپوشان انجامید، اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما آمده بودیم که برنده شویم. این نتیجه را به هواداران تبریک می‌گویم.

همچنین عیسی آل‌کثیر تنها گلزن دربی 100 گفت: من در زمین مسابقه با هواداران صحبت کردم.

اسماعیلی فر: باید منتظر باشیم

دانیال اسماعیلی‌فر گفت: باید تلاش کنیم و منتظر بمانیم و ببینیم سپاهان چه نتایجی کسب می‌کند تا مشخص شود که چه تیمی قهرمان می‌شود.

وی درباره اعتراض استقلالی‌ها به صحنه برخورد توپ به دست گولسیانی گفت: من آن صحنه را ندیدم.

اسماعیلی‌فر درباره عملکرد خوبش در دربی 100 و تقابل با مهدی قایدی گفت: دو تیم در این سال‌ها وینگرهای خوبی داشته‌اند. تماشاگران هر دو تیم می‌خواهند که مدافعان چپ و راست‌شان همیشه در حمله شرکت کنند، اما واقعیت این است که من مدافع راست هستم و در روزی که باید دفاع کنم، این مسئله خیلی مهمتر از این است که حمله کنم. امروز روزی بود که من باید دفاع می‌کردم و وظایف دفاعی‌ام خیلی بیشتر از وظایف هجومی‌ام بود. خدا را شکر مقابل هواداران رو سفید شدم.

گولسیانی: تا انتها برای قهرمانی می جنگیم

گئورگی گولسیانی پس از پیروزی پرسپولیس در دربی 100 گفت: بازی بسیار سختی بود. هر 2 تیم سعی داشتند به پیروزی دست یابند و پیروزی این مسابقه برای ما بسیار مهم بود. کیفیت بازی شاید خیلی خوب نبود ولی برخی اوقات 3 امتیاز تنها مهم است. همانطوری که قول داده بودیم، در حال جلو رفتن هستیم. ما تا انتها می‌جنگیم تا به مقام قهرمانی دست یابیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص جشن و خوشحالی با هواداران پرسپولیس گفت: این اولین بارم بود که دربی تماشاگر داشت. تجربه به شدت فوق‌العاده‌ای بود و معتقدم هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

گولسیانی اظهار داشت: قهرمانی هنوز 100 درصد به ما وابسته نیست. سپاهان باید امتیاز از دست بدهد و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بیرانوند: هر تیمی هم که قهرمان شد نوش جانش

علیرضا بیراوند پس از برتری پرسپولیس در دربی 100 اظهار داشت: از هواداران دو تیم تشکر می کنم که سنگ تمام گذاشتند. به هواداران خودمان تبریک می گویم. یک برد خیلی خاص داشتیم. هم در کورس قهرمانی ماندیم و هم کری خوانی که بین هواداران وجود دارد تا چند هفته ادامه خواهد داشت. به بازیکنان مان تبریک می‌گویم که نشان دادند که چقدر جنگنده هستند و برای قهرمانی تلاش می کنند. به گل محمدی تبریک می گویم که امروز به دلیل اینکه نیاز به برد داشتیم ترکیب هجومی را چید. 

وی ادامه داد: بعد از باخت به سپاهان به یکدیگر قول دادیم که 7 بازی باقیمانده را ببریم. تاکنون 4 بازی را برده ایم و در ادامه نیز تلاش مان را می کنیم. ما باید 7 مسابقه را ببریم و هر تیمی هم که قهرمان شد نوش جانش. ما 8 امتیاز جلو بودیم و اشتباه کردیم و عقب افتادیم و الان باید جبران کنیم.

دروازه بان پرسپولیس در مورد حضور هواداران گفت: سوال خیلی خوبی پرسیدید. حالا می خواهیم ببینم برای هفته های بعد هم بهانه ای برای عدم حضور تماشاگران وجود دارد؟ هفته بعد در جام حذفی با گل گهر بازی داریم و امیدوارم نگیوند سکوها خراب است.

بیرانوند در مورد اینکه بخشی از سکوها در بازی امروز ریخته بود، گفت: همان قسمتی که امروز نشسته بودند را به ما بدهند. اجازه دهند که مردم بیایند و لذت ببرند.

وی در مورد شادی آخر بازی گفت: این حق من بود که شادی کنم و آن را به هواداران تقدیم می کنم. به تیم خوب استقلال هم تبریک می‌گویم و تا قبل از این بازی مدعی بودند و خوب کار کردند. به ساپینتو هم تبریک می‌گویم. او قبل از بازی گفته بود که آماده ایم رئال مادرید را هم ببریم. یک کری ریز هم برای سرمربی استقلال می خوانم و می گویم رئال را دعوت کنند و ببرند.

دروازه بان پرسپولیس در مورد وقت کشی اواخر بازی گفت: اصلا اینطور نبود و شخصیت من این اجازه را نمی دهد. در نیمه اول با پیمان بابایی برخورد داشتم و پایم را زد و دردی را احساس کردم و نیاز به اسپری داشتم.

بیرانوند در پایان گفت: خیلی از این برد خوشحالم و امیدوارم همین هوادارانی که امروز آمدند و هر دو طبقه همه برای هواداران پرسپولیس باشد و مثل دربی پر شود.

رفیعی: شایسته پیروزی بودیم

سروش رفیعی پس از برد پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 100 گفت: بازی به نظرم باکیفیت بود. هواداران بودند و تعدادشان هم بیشتر شد، باعث شد تا هیجان مسابقه بیشتر شود. تیم قابل احترام استقلال، مهره‌های بزرگ، کادر فنی عالی و هواداران خوبی دارد و امروز هم به نظرم خوب بازی کردند.

وی گفت: با احترام به استقلال، ما شایسته پیروزی بودیم. ما فشار زیادی آوردیم و این مدت فشارهای تمرینی زیادی را تحمل کردیم تا بازی خوبی را ارائه کنیم. به تیم استقلال خداقوت می‌گویم. به بچه‌های خودمان نیز خسته نباشید و به هواداران تبریک می‌گویم.

بازیکن پرسپولیس گفت: این کُری‌ها طبیعی است. هر کسی یک راه و روشی دارد. شاید آقای ساپینتو خواسته با این حرف‌ها فشاری روی ما بگذارد. حتما او می‌داند که پرسپولیس چه تیمی است. بازیکنان باتجربه‌ای دارد. کادر فنی باتجربه‌ای دارد. او نظرش را گفته و ما بازی را بردیم و نیازی نیست که جوابش را بدهیم.

وی ادامه داد: لیگ در شرایط حساسی قرار دارد. تیم سپاهان خیلی خوب دارد نتیجه می‌گیرد. استقلال تیم بسیار باکیفیت و خوبی است. شرایط ما هم خوب است. ما در این چند بازی باید تمام امتیازها را بگیریم و منتظر بمانیم تا اتفاق خاصی رخ بدهد.

رفیعی در خصوص اینکه آیا سپاهان امتیاز از دست می‌دهد یا خیر، گفت: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است. ما خودمان امتیازاتی که از دست دادیم، معمولا در مسابقاتی بود که انتظارش را نداشتیم. ما تا لحظه آخر موظفیم که تلاش کنیم. اگر یک درصد شانس قهرمانی داشته باشیم، 99 درصد امید قهرمانی داریم.

رفیعی در خصوص صحبت‌های پیروانی درباره مشکلات مالی اظهار داشت: در خصوص این حواشی بهتر است مسوولان صحبت کنند. من خوشحالم برای بردمان.

دیدگاه تان را بنویسید