ستاره های استقلال دوباره کنایه و بهانه را شروع کردند؛ یک تیم زیبا قشنگ‌تر از قهرمان زشت است!

قایدی و مطهری در پایان دیدار استقلال و مس رفسنجان از افرادی صحبت کردند که اجازه ندادند استقلال قهرمان لیگ شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ارسلان مطهری پس از پیروزی ۲ بر ۱ استقلال مقابل مس رفسنجان در بیست‌ونهمین هفته از لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خوبی بود خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

او درباره کامبک تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم به برد برسیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

یک تیم زیبا قشنگ‌تر از قهرمان زشت است

مطهری درباره شرایط مالی استقلال اظهار کرد: شرایط مالی نیازی به گفتن ندارد. ما ۶، ۷ ماه است پولی نگرفتیم. اصلا بحث پول نیست. بحث این است که هیچ وقت نمی‌توانیم در شرایط مساوی رقابت کنیم. اگر در شرایط مساوی رقابت کنیم مثل پارسال می‌شود که دیدید چه نتیجه‌ای گرفتیم. امسال به مراتب بهتر از پارسال بودیم. یک تیم زیبا خیلی قشنگ‌تر از یک قهرمان زشت است! به هیچ تیمی توهین نمی‌کنم، هر تیمی قهرمان شود به آن تبریک می‌گویم.

توان‌تان را گذاشتید که توان ما را بگیرید

مهاجم تیم فوتبال استقلال ادامه داد: آنقدر فشار روی ما زیاد بود که ما فقط به تمرین می‌آمدیم و بر می‌گشتیم. ما فقط به مشکلات فکر می‌کردیم. بازیکن باید در زمین آرامش داشته باشد چرا که هوادار انتظار دارد. باید در زمین تمام خودتان را بگذارید. شما تمام توان خودتان را گذاشتید که تمام توان ما را بگیرید، نمی‌دانم چه بگویم. ما تیم قشنگی داشتیم که همه دوستش داشتند. ما یک مربی خوب و بازیکنان خوب داشتیم که با تمام توان لیگ را پیگیری کردند. امیدواریم در ادامه شرایط مساوی باشد.

در زمین حریفمان نشدند

او ادامه داد: سر خودمان را گول نزنیم. داوری فقط به ضرر ما بود. یک تیم قوی و متحد بودیم که برای نتیجه گرفتن جان کندیم. در زمین حریف ما نشدند و  با داوری ما را خراب کردند.

مطهری درباره ادامه فصل و اتمام قراردادش گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم.

بازیکن فوتبال استقلال درباره کم آوردن این تیم در ادامه فصل گفت: شما یک جایی کم می‌آورید. یکی از مشکلات ما کافی بود تا یک تیم با پشتوانه خیلی خوب را از پا در بیاورد. فکر کنید ما ۱۲ مشکل روی هم داشتیم و تبریک می‌گویم به بازیکنان استقلال، کادرفنی و هواداران استقلال چرا که امسال تیم قشنگی داشتیم.

مهدی قایدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۲ بر یک تیمش برابر مس رفسنجان گفت: به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان ما در این بازی خیلی زحمت کشیدند. چیزی از ارزش‌های ما کم نشد اما به نظر من نگذاشتند که ما قهرمان شویم. اشتباهات زیادی از ابتدای فصل رخ داد.  ۷ - ۸ ماه است که پول نگرفته‌ایم و از ابتدای فصل چهار مدیرعامل عوض کرده‌ایم. تا الآن ما باید قهرمان می‌شدیم و دم بازیکنان ما گرم که خیلی سختی کشیدند. امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کنیم.

قایدی درباره ادامه کار با ساپینتو نیز گفت: ما از کار کردن با ساپینتو راضی هستیم زیرا با بازیکنان دوست است و کارش عالی است. اگر مثل مربیان قبلی بود، می‌رفت اما او ماند. به نظرم ساپینتو در استقلال می‌ماند و ما را به جام‌های زیادی می‌رساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید