جی پلاس

شکست آزادکاران ایران همچنان یتیم مانده!

با گذشت قریب به یک ماه از نتایج ضعیف تیم ملی کشتی آزاد در قهرمانی آسیا، اعضای کادرفنی و فدراسیون هنوز درباره این نتایج توضیحی نداده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیررضا احمدی- می گویند پیروزی هزار صاحب دارد و شکست، یتیم است؛ این گزاره را حامیان فدراسیون کشتی پس از عملکرد ضعیف شاگردان پژمان درستکار در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا به کار بردند.

تیم ملی کشتی آزاد در شرایطی در مسابقات قاره ای قزاقستان به نتایجی ضعیف رسید که در دو سال گذشته، هم در مسابقات جهانی و هم قهرمانی آسیا، یکه تازی کرده بود اما به یکباره افت فاحش ملی پوشان باعث رقم خوردن نتایجی عجیب شد.

پس از این مسابقات فدراسیون کشتی در جلسه ای با حضور علیرضا دبیر، پژمان درستکار و محسن کاوه به بررسی عملکرد آزادکاران پرداخت اما با وجود گذشت قریب به یک ماه از این موضوع، همچنان فدراسیون کشتی هیچ توضیحی درباره نتایج آن جلسه، خروجی آن و دلایل ناکامی آزادکاران نداده است.

پس از نتایج ضعیف شاگردان درستکار، انتقادات مختلفی علیه آن ها شکل گرفت و خیلی ها معتقد بودند وقتی کادر فنی و فدراسیون پس از موفقیت های مختلف در مسابقات جهانی مدام آن را در بوق و کرنا می کنند، و از وجود اتاق آنالیز، برنامه های تمرینی مبتنی بر علم روز دنیا و... سخن می گویند، پس به هنگام شکست هم باید در مقابل خبرنگاران بنشینند یا در نشستی به واکاوی دلایل این شکست بپردازند.

با ایئ وجود مسئولان فدراسیون و کادر فنی همچنان روزه سکوت گرفته اند و مشخص نیست چه زمانی قرار است به این موضوع واکنش نشان دهند، اصلا آیا گوش شنوایی برای این نقدها هست یا قرار است این اتفاقات در مسابقات جهانی در ابعادی گسترده تر تکرار شود؟

دیدگاه تان را بنویسید