بایرن در بحران؟ قبول ندارم!

سرمربی بایرن مونیخ با وجود حذف از لیگ قهرمانان وضعیت تیمش را بحرانی نمی داند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تساوی بایرن برابر منچسترسیتی در ورزشگاه آلیانس آرنا که به معنای حذف از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود انتقادهای بسیاری را برای این تیم به همراه داشت. 

توخل در شش دیداری که روی نیمکت بایرن حضور داشته تنها دو پیروزی به دست آورده و همین موضوع باعث شده که هواداران این تیم به شدت از تصمیم اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ برای برکناری یولیان ناگلزمان و همکاری با این مربی عصبانی باشند. 

با این حال به نظر نمی‌رسد که توخل نگرانی چندانی از این بابت داشته باشد. او معتقد است که تیمش می‌تواند در ادامه شرایط بهتری را تجربه کند. 

سرمربی بایرن در نشست خبری پیش از دیدار برابر ماینتس به خبرنگاران گفت: «من کاملا درک می‎‌کنم که سه سال غیبت در نیمه نهایی جام حذفی اتفاق خوبی نیست اما سه سال متوالی حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بحران نام ندارد. ما نباید همه چیز را زیر سوال ببریم. همیشه باید حس واقع‌گرا بودن را داشته باشیم.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی نتوانسته‌اند به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند. هرچند ما همچنان بلندپرواز هستیم و همیشه به دنبال موفقیت بیشتر هستیم. ما هنوز در صدر جدول بوندسلیگا قرار داریم و بنابراین من به چنین شرایطی بحرانی نمی‌گویم.»

او درباره شایعاتی که پیرامون برکناری کان به گوش می‌رسد اظهار داشت: «من واقعا هیچ چیز نخواندم. صبح به اینجا آمدم و احساس کردم انرژی خوبی وجود دارد. سعی دارم تا جایی که بتوانم تاثیرگذار باشم. نمی‌خواهم اظهارنظری درباره شایعات داشته باشم. کان و صالح حمیدزیچ به عنوان بازیکن در شکل‌گیری این باشگاه نقش داشته‌اند. من رابطه خوبی با آنها دارم.»

توخل درباره بازی برابر ماینتس اضافه کرد: «بازی بسیار دشواری خواهد بود. ماینتس کاملا برای این بازی آماده است. آنها سبک خاص خودشان را دارند. این تیم در جایگاه هشتم است و پیروزی برابر آنها کار بسیار دشواری است. بازی کردن برابر ماینتس همیشه سخت است. ما باید کاملا آماده باشیم.»

این مربی آلمانی درباره کورس نزدیک قهرمانی بوندسلیگا ادامه داد: «این تیم شرایط سختی را در طول این فصل پشت سر گذاشته است. اگر قهرمان شویم طوری جشن نمی‌گیریم که انگار شانسی نداشته‌ایم اما برای قهرمانی می‌جنگیم. ما نباید از این موضوع شرمنده باشیم.»

او همچنین درباره غیبت توماس مولر در ترکیب بایرن برابر منچسترسیتی گفت: «من خودم طرفدار مولر هستم. دیدار برابر منچسترسیتی با سبک بازی او سازگاری نداشت. در غیر این صورت، او احتمالا به میدان می‌رفت. همه چیز در حال حاضر خوب است. من از واکنش او در تمرین روز گذشته راضی هستم. گاهی مجبور هستم تصمیم بگیرم و این کار دشواری است. هیچ موضوع شخصی‌ای وجود ندارد. همه باید شرایط رقابت را بپذیرند.»

دیدگاه تان را بنویسید