استقلال ۶- هوادار ۱

تحقیر هوادار؛ زهر چشم استقلال برای دربی+عکس و ویدیوی گل ها

استقلال در یک بازی پر گل موفق شد با نتیجه 6 بر یک هوادار را شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، تیم های استقلال و هوادار از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان استقلال با برد پر گل 6 بر 1 به استقبال دربی رفت.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

ترکیب هوادار: مهرداد طهماسبی، مرتضی منصوری، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، حسین صادقی، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، حسین ابراهیمی، داریوش شجاعیان، محمد چهارمحالی و محمدجواد محمدی

لحظات حساس بازی

در دقیقه 28 روی اشتباه طهماسبی، مهدی قایدی در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه این بازیکن نیز به زیبایی وارد دروازه هوادار شد ولی داور معتقد بود که پیش از آن، توپ به دست یکی از بازیکنان استقلال برخورد کرده و گل مردود اعلام شد. در دقیقه 34 استقلال یک بار دیگر به گل رسید ولی مردود اعلام شد. روی یک ارسال به پشت مدافعین، ارسلان مطهری با ضربه سر دروازه هوادار را تهدید کرد که توپ پس از برخورد به تیرک دروازه، مقابل آرش رضاوند قرار گرفت و او دروازه خالی را باز کرد که این گل به دلیل آفساید مطهری، مردود اعلام شد.

در دقیقه 46 ابتدا ضربه سعید مهری به دست مدافع هوادار برخورد کرد که تیم داوری اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. ریباند همان توپ را مرادمند با یک ضربه سر به روی دروازه فرستاد که طهماسبی، گلر هوادار با دفع ناقص توپ آن را مقابل آرش رضاوند انداخت و او نیز با یک ضربه نرم و ساده، دروازه حریف را باز کرد و گل نخست را به ثمر رساند. در دقیقه 64 روی توپ گیری بسیار خوب جعفر سلمانی و پاس او به رضاوند، این بازیکن نیز با پاسی در عمق، مهدی قایدی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نیز با پاسی در عرض و به تیر دوم، محمد محبی را با دروازه خالی روبرو کرد و او هم به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 74 با خطای مدافع هوادار روی قایدی، استقلال صاحب پنالتی شد که محبی این پنالتی را گل کرد تا برای تیمش دبل کند.

در ادامه و در دقیقه 84 روی پاس در عمق مسعود شجاعی، محسن سفید چغایی در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت که ضربه آرام او به گوشه دروازه رفت و اختلاف را کاهش داد. این پایان کار نبود و آبی ها دوباره به حملات خود ادامه دادند که در دقیقه 85 سعید مهری در یک موقعیت تک به تک با دروازه بان هوادار، توانست گل چهارم تیمش را بزند.

در دقیقه 88 روی یک ارسال توسط مدافعین استقلال به پشت خط دفاعی، مهدی عبدی دچار اشتباه شد و مهدی قایدی با نفوذ به محوطه جریمه، ضربه چیپش را به سمت دروازه هوادار زد که طهماسبی ابتدا توپ را مهار کرد ولی قایدی روی ریباند توانست دروازه را باز کرده و شب خوبش را تکمیل کند. در نهایت در دقیقه 92 با خطا روی مهدی قایدی، استقلال صاحب یک پنالتی دیگر شد که حسین حسینی دروازه بان آبی ها این توپ را گل کرد تا شاگردان ساپینتو با 6 گل به استقبال دربی بروند.

گل ششم استقلال توسط حسین حسینی

گل پنجم استقلال توسط مهدی قایدی

گل چهارم استقلال توسط سعید مهری

گل اول هوادار توسط سفید چغایی

گل سوم استقلال توسط محمد محبی

گل دوم استقلال توسط محمد محبی

گل اول استقلال توسط آرش رضاوند

استقلال هوادار

استقلال هوادار

استقلال هوادار

 

استقلال هوادار

استقلال هوادار حسین حسینی داریوش شجاعیان

تیم فوتبال استقلال

ریکاردو ساپینتو

ریکاردو ساپینتو ساکت الهامی

 

جدول نتایج هفته بیست و ششم

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
مس کرمان 1 3 پرسپولیس جمعه 25 فرودین 19:30
نفت مسجد سلیمان 1 0 ذوب آهن جمعه 25 فرودین 19:45
نساجی مازندران 0 0 آلومینیوم اراک جمعه 25 فرودین 20
گل گهر سیرجان     فولاد شنبه ۲۶ فرودین 21:30
پیکان 0 0 صنعت نفت آبادان شنبه 26 فروردین 19:30
استقلال 6 1 هوادار شنبه 26 فروردین 19:30
ملوان 1 1 تراکتور شنبه 26 فروردین 19:30
سپاهان     مس رفسنجان شنبه 26 فروردین 21:30

دیدگاه تان را بنویسید