جی پلاس

ماجرای درگیری مانه و زانه چه بود؟

علت درگیری سادیو مانه و لروی زانه دو بازیکن بایرن مونیخ بعد از شکست مقابل منچسترسیتی مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: یک روز پس از شکست ۳ بر صفر بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نشریه بیلد آلمان خبر از درگیری سادیو و مانه و لروی زانه داد. دو بازیکن بایرن در جریان بازی با سیتی بحثشان شد و در رختکن این موضوع ادامه داشت که منجر به درگیری فیزیکی شد. مانه با دستش به صورت زانه ضربه زد و لب بازیکن آلمانی پاره شد. 

هر دو بازیکن بایرن صبح پنجشنبه به همراه مدیران جلسه ای داشتند و در آنجا از یک دیگر عذرخواهی کردند. مانه سپس در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد. بعد از ظهر باشگاه بایرن به صورت رسمی اعلام کرد مهاجم سنگالی به خاطر اتفاق های رخ داده در دیدار شنبه برابر هوفنهایم در بوندسلیگا حضور نخواهد داشت. 

ساعتی بعد مشخص شد که زانه در جریان بازی با سیتی به مانه توهین کرده و موجب خشم مهاجم سنگالی شده است. زانه سپس از هم تیمی اش عذرخواهی کرد. مانه این روزها داغدار عمه خود است که در شروع هفته درگذشت و به همین خاطر روزهای سختی را گذرانده است. 

با وجود اینکه اغلب رسانه ها اعلام کردند درگیری مانه با زانه منجر به جدایی بازیکن سنگالی از بایرن در تابستان خواهد شد اما به نظر می رسد این اتفاق نخواهد افتاد. باشگاه بایرن می داند که مانه در شرایطی خاصی بوده است و تنها آن جریمه برایش کافی خواهد بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید