آلترناتیوهای الخلیفی برای نیمکت PSG

یک رسانه فرانسوی اعلام کرد مدیران پاری سن ژرمن دو گزینه را به عنوان گزینه‌های اصلی مدنظرشان برای جانشینی کریستوف گالتیه، سرمربی فعلی این تیم، انتخاب کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریستوف گالتیه در چهار ماه گذشته با روزهای دشواری روی نیمکت پاری سن ژرمن مواجه بوده و در هفته‌های اخیر کار برای او آنقدر سخت شده که هر لحظه انتظار می‌رود خبر اخراج او منتشر شود.

پی‌اس‌جی با ستاره‌های بزرگش از لیگ قهرمانان و جام حذفی فرانسه حذف شده و از شروع سال جدید میلادی در لیگ یک هم پنج شکست داشته است. در میانه شرایط بغرنج پی‌اس‌جی و موج شایعاتی که در روزهای اخیر درباره عصبانیت لئو مسی از شرایط خود در پاریس و تمایل او برای بازگشت به بارسا مطرح شده است رادیو مونت‌کارلو مدعی شد مدیران پی‌اس‌جی گزینه‌های مدنظرشان برای جانشینی گالتیه را انتخاب کرده‌اند.

اولین اسمی که پیش از این هم به عنوان گزینه پی‌اس‌جی مطرح شده بود زین‌الدین زیدان است. اما با توجه به اینکه پاریسی‌ها تابستان گذشته قبل از استخدام گالتیه برای جذب زیدان تلاش زیادی کرده و موفق نشدند و این واقعیت که زیدان به دلیل ارتباطی که با مارسی دارد بعید است راهی پاریس شود، نام او به عنوان گزینه کمتر محتمل مطرح شده است.

دو گزینه بعدی که مدیران پاری سن ژرمن با تمام قوا برای به خدمت گرفتن آنها تلاش خواهند کرد مورینیو و یولیان ناگلزمن هستند.

هیات مدیره پی‌اس‌جی به مدیران اجرایی باشگاه اعلام کرده فارغ از اینکه در نهایت چه کسی به عنوان مربی بعدی انتخاب می‌شود، او حتما باید تجربه مربی‌گری در بالاترین سطح فوتبال اروپا را داشته باشد.

رادیو مونت‌کارلو در گزارش خود می‌گوید هنوز با هیچ‌یک از این نامزدها تماسی رسمی از طرف پی‌‌اس‌جی برقرار نشده است.

در گذشته رسانه‌های فرانسوی از چند مربی دیگر هم به عنوان گزینه‌های احتمالی پی‌اس‌جی یاد می‌کردند که از جمله آنها می‌توان به آنتونیو کونته و لوئیس انریکه اشاره کرد. اما حالا به نظر می‌رسد که در نهایت مورینیو و ناگلزمان به دور نهایی نامزدهای هدایت پی‌اس‌جی راه یافته‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید