کاپیتان استقلال مقابل فتح الله زاده درآمد!

روزبه چشمی اظهارات فتح الله زاده مبنی بر اینکه او اعلام کرده در صورت عدم واریز پول برای استقلال بازی نمی کند را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روزبه چشمی کاپیتان استقلال درباره اظهارات علی فتح الله زاده که مدعی شد این بازیکن اعلام کرده درصورت عدم دریافت مطالباتش به میدان نمی رود گفت: یک افتضاح در باشگاه استقلال به‌وجود آمده ولی دنبال این هستند بازیکن را جلوی هوادار بگذارند. این راهش نیست. من در تمام این سال‌هایی که استقلال بودم سابقه نداشته بگویم اگر پول ندهید بازی نمی‌کنم.

کاپیتان استقلال در ادامه صحبت های خود گفت: اینکه باشگاه می‌گوید 65 درصد پرداختی داشته را ما بازیکنان قبول نداریم. باشگاه یک‌جور حساب می‌کند و بازیکنان یک‌جور دیگر. اگر قرار است بازیکن حرفه‌ای داشته باشیم، خواهش می‌کنم باشگاه و مدیران هم حرفه‌ای باشند. جمله آخرم این است که ما و هواداران یک دلخوشی داریم؛ با دلخوشیِ ما این کار را نکنید.

او گفت: مدیران سابق و فعلی استقلال می‌گویند برای پرداخت بدهی استراماچونی تلاش کرده‌اند؛ وقتی این تلاش‌ها نتیجه‌ای نداشته و به پرداخت منجر نشده، به چه دردی می‌خورد؟!بدهی استراماچونی افتضاحی است که نه یک نفر بلکه خیلی‌ها مقصر آن هستند و باید پاسخگو باشند.

دیدگاه تان را بنویسید