جی پلاس

فتح الله زاده؛ بمبی که استقلال را ترکاند!

فتح الله زاده مدیرعامل مستعفی اما برکنار نشده استقلال باردیگر به جای توضیح درباره ابهامات موجود از میزان محبوبیتش بین آبی ها و پیشنهادهای لیگ برتری اش سخن گفت!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شبنم روحی- در حالی که استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو شرایط خوبی در لیگ برتر ایران دارد و تماشاگران از سبک بازی و نتایج راضی هستند، این باشگاه با مشکلاتی که مدیران و البته زیاده خواهی برخی بازیکنان (افزایش قراردادها زمان مصطفی آجرلو) ایجاد کرده درگیر است. همین مسائل سبب شده تا این تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود و در آستانه کسر امتیاز قرار بگیرد.

علی فتح الله زاده که یکشنبه صبح در فضای مجازی استعفا داده بود باردیگر به کارش برگشت چرا که هیات مدیره با استعفای او مخالفت کرد. او دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و به جای آن که پاسخگوی مشکلات و مسائل و ابهامات مالی باشد تلاش کرد مثل همیشه با استفاده از جملات هیجانی و احساسی شرایط را به نفع خودش مدیریت کند که در نهایت این اتفاق رخ نداد و تمام ادعاهایش توسط افراد مطلع چون روزبه چشمی (اینجا بخوانید) و فرهاد مجیدی و ... نقض شد! (اینجا بخوانید)

فتح الله زاده در سخنان خود درخصوص اینکه در جریان بازی استقلال و ذوب آهن هواداران این تیم علیه شعار دادند گفت: هوادار ما 30 سال است می گوید "فتح الله فتح الله دوست داریم به مولا"؛"مدیر محبوب ما حاج علی فتح الله" حالا یک بار هم انتقاد کند! هوادار عصبانی است و حق هم دارد و این انصاف نیست به آن ها معترض شوم.

او در ادامه صحبت هایش با بیان دوباره اینکه در سال های اخیر از تیم های بزرگ حتی پرسپولیس برای حضور در بخش مدیریت پیشنهاد داشته گفت: من استقلالی دو آتشه هستم. اگر بگویم تمام تیم ها اغراق است اما 90 درصد تیم های ایرانی من را برای حضور در هیات مدیره دعوت کردند؛ حتی تیم رقیب. باشگاه پرسپولیس در زمان مهرعلیزاده به من پیشنهاد داد اما من گفتم می خواهم لباسم آبی باشد.

مشکلات این روزهای استقلال و البته پرسپولیس ناشی از حضور مدیرانی چون فتح الله زاده است که به جای یادگیری سبک مدیریت درست به دنبال روش های نخ نما شده مثل ادعای بمب ترکاندن، آوردن لیونل مسی، راه اندازی بانک استقلال و ... هستند. مدیرانی که وقتی شایستگی و توان مدیریت را در خود نمی بینند دست از آن نمی کشند و اگر برای فرار هم استعفا بدهند خیلی زود برای بازگشت در زمانی که آب ها از آسیاب افتاده باشد دست به کار می شوند. حالا هم در استقلال کار به جایی رسیده که علی فتح الله زاده به راحتی می گوید " بعد از استعفا دوباره برگشتم چون قرار شد که همه ما بیشتر تلاش کنیم؛ عیب ندارد ما زحمت کشیدیم اما نشد و حذف شدیم"!

نکته جالب توجه اینکه فتح الله زاده عامل تمام مشکلات را سیستم غلط می داند؛ سیستمی که خود فتح الله زاده را مدیرعامل کرده تا در واکنش به حذف بزرگ از لیگ قهرمانان آسیا بیاید بگوید "ما بد کار نکردیم اما خب نشد!"

 

دیدگاه تان را بنویسید