فرصت بزرگی که برای ناپولی از دست رفت

پیشتاز کورس قهرمانی سری A با شکست غیرمنتظره‌اش مقابل میلان فرصت ثبت یک رکورد تاریخی را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باخت 4 بر صفر یکشنبه ناپولی در خانه برابر میلان، به رؤیای تیم شهر ناپل برای عبور از رکوردی یوونتوس موفق به ثبت آن شده بود، پایان داد.

ناپولی که در 28 هفته سپری شده از فصل جاری سری A موفق به کسب 71 امتیاز شده؛ با قبول سومین باخت فصلش (پنجمین بازی بدون برد فصل) دیگر نخواهد توانست به رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در فصل 14-2013 برسد. یووه در آن فصل، با کسب 102 امتیاز اسکودتو را از آن خود کرد و ناپولی هم در صورتی که بازی‌اش برابر میلان و 10 بازی بعد از آن را می‌برد می‌توانست رکورد بانوی پیر را بشکند.

 ناپولی که با وجود باخت برابر میلان هنوز با حاشیه امنیتی 16 امتیازی صدرنشین است، در صورتی که تمام بازی‌های باقی‌مانده‌اش تا پایان فصل را ببرد، 101 امتیازی خواهد شد و حتی امکان تکرار رکورد یوونتوس را نخواهد داشت.

یوونتوس آنتونیو کونته در فصل 14-2013، از 38 بازی‌اش در سری A، 33 پیروزی کسب کرد و در مابقی بازی‌ها متحمل 2 شکست شد و 3 بار هم مساوی کرد. تعداد بازی‌های بدون برد ناپولی اکنون با بازی‌های بدون برد یووه کونته برابر است اما با یک شکست بیشتر. با این حال لوچانو اسپالتی و شاگردانش هنوز این شانس را دارند که برای اولین بار در تاریخ باشگاه ناپولی، این تیم را با امتیازاتی سه رقمی برنده اسکودتو کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید