16 سال زندان در انتظار فوتبالیستی که رهبر سازمان جنایی بود!

کوکه، بازیکن سابق مالاگا، به اتهام رهبری یک سازمان جنایی، به‌زودی محاکمه خواهد شد. برای او درخواست 16 سال زندان شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سرخیو کنترراس، معروف به کوکه، بازیکن سابق باشگاه مالاگا، به اتهام رهبری یک سازمان جنایی که به خرید و انتقال مواد مخدر به کشورهای اروپایی فعالیت داشت، با درخواست دادستانی برای 16 سال زندان مواجه شده است.

طبق گفته منابع قضایی به خبرگزاری EFE، دادگاه قرار است دوشنبه آینده در دادگاه استانی مالاگا برگزار شود و 17 نفر دیگر از جمله نامزد کوکه و و برادرش نیز محاکمه خواهند شد.

دادستان در کیفرخواست خود، که EFE به آن دسترسی داشته، تأکید می‌کند که کوکه ظاهراً سازمان را رهبری می‌کرد و شخصی بود که هدایت عملیات‌ها را برعهده داشت. او دستورالعمل‌های لازم را در مورد اینکه چه مقادیری از مواد مخدر، به چه قیمتی و اینکه کجا باید منتقل شود، ارائه می‌کرد.

مواد مخدری که معمولاً می‌خریدند، ماری‌جوانا بود و بعد آن را در جاروبرقی بسته‌بندی می‌کردند و برای حمل با کامیون به کشورهای مختلف اروپایی به واسطه‌های خارجی تحویل می‌دادند.

پلیس با بررسی شنود و نظارت دقیق  توانست اعضای مختلف شبکه را شناسایی و نقش هر یک از آن‌ها را مشخص کند. برای هرکدام از متهمان 16 سال زندان و 150 هزار یورو جریمه مالی درخواست شده است. کوکه 39 ساله، سابقه بازی برای مارسی و رایووایه‌کانو را هم دارد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید