جی پلاس

نفتی های ایران پیشتاز تغییر سرمربی در لیگ بیست ودوم!

دو تیم نفتی لیگ ایران بیشترین تغییر سرمربی را در فصل جاری انجام دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران چهار تیم سرمربی خود را تغییر دادند که در این میان نام سه تیم جنوبی به چشم می خورد؛ نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و تراکتور.

در این میان نفت مسجد سلیمان ببشترین تغییر را داشته است. آن ها لیگ را با رضا مهاجری آغاز کردند اما در ادامه ابراهیم اشکش سرمربی شد و پس از چهار بازی او برکنار شد و رضا عنایتی روی نیمکت نفت نشست. حالا قعرنشین لیگ برتر دوباره سراغ اشکش رفته است!

صنعت نفت آبادان دومین تیم از حیث تغییر نیمکت است. آبادانی ها که شش هفته اول لیگ را با رضا پرکاس پشت سرگذاشتند، نتایج ضعیفی را به دست آوردند تا فیروز کریمی جانشین پرکاس شود. کریمی هم از پرکاس ضعیف تر عمل کرد و از تیم جدا شد. سومین مربی آن ها ادسون تاوارس بود که او هم ماندگار نشد و عبدالله ویسی جای او را گرفت.

فولاد خوزستان نیز جزو تیم هایی است که سرمربی خود را تغییر داده است. جواد نکونام که در لیگ قهرمانان آسیا از تیم کناره گیری کرد جای خود را به علیرضا منصوریان داد.

تراکتور نیز دیگر تیمی است که نیمکتش از ابتدای فصل تا پایان هفته بیست و سوم تغییر کرده است. آن ها با قربان بردیف وارد لیگ شدند اما این مربی برکنار و پاکو خمس جانشین او شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید