افشاگری همسر سابق توماس توخل از ماجرای یک اخراج

براساس ادعای اخیر همسر سابق توماس توخل، برکناری او از چلسی کاملا غیرفنی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  توماس توخل به دلایل غیرفنی و بعد از اینکه مقبولیت خود نزد بازیکنان چلسی را از دست داد از چلسی اخراج شد. در جلسه دادگاه رسیدگی به جدایی توماس توخل و همسر سابقش، سیسی، که در مونیخ برگزار شد، جزئیات جدیدی از اتفاقات آن روزها افشا شد تا دیگر تردیدی در این مورد وجود نداشته باشد.

روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که سیسی، همسر سابق توخل که قبلا به شغل روزنامه‌نگاری مشغول بوده، مدعی شده که در آن مقطع تماسی از لندن دریافت کرده که در آن به دلایل برکناری این مربی اشاره شده است.

ظاهرا به او گفته شده که بازیکنان چلسی دیگر احترامی برای سرمربی خود که آنها را قهرمان چمپیونزلیگ کرد قائل نیستند. این مسائل نشات‌گرفته از اتفاقات خارج از زمین بوده که در زندگی این مربی آلمانی جریان داشته است.

بیلد اعلام کرده که دلایل از دست رفتن مقبولیت توخل در یک ایمیل اعلام شده و این مربی در تلاش بوده که با یک دستور موقت از افشای آن توسط همسر سابقش جلوگیری کند.

این در حالی است که در آن زمان، از اختلاف نظر بین توخل و تاد بولی به عنوان دلیل برکناری سرمربی وقت چلسی یاد می‌شد. بیلد در پایان گزارش خود تاکید کرد به دلایل قانونی قادر به انتشار متن کامل و اطلاعات ایمیل یادشده نیست و توخل و همسر سابقش نیز حاضر به توضیح در این باره نبودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید