توخل همچنان از سران چلسی دلخور است

توخل در صحبت های جدید خود نشان داد هنوز به خاطر برکناری اش از سرمربی گری چلسی ناراحت است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، توماس توخل که در اواسط شهریور ماه و درست یک روز پس از شکست یک بر صفر چلسی مقابل دینامو زاگرب در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از سمت سرمربیگری آبی‌پوشان لندنی اخراج کرد، درباره این موضوع صحبت کرد. او که در ماه ژانویه 2021 پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن هدایت چلسی را برعهده گرفت، این تیم را به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رساند.

توخل 49 ساله در گفت‌وگو با نشریه «اسپورت استار» گفت: عاشق هر روز کار کردنم در چلسی بودم. دوران حضورم در این تیم خیلی زود به پایان رسید اما این موضوع از دستان من خارج بود و این هم بخشی از قراردادی است که ما آن را امضا می‌کنیم.

این سرمربی آلمانی که گفته می‌شود اخیراً پیشنهاد استون‌ویلا برای جانشینی استیون جرارد را رد کرد، درباره برنامه‌اش برای آینده حرفه‌ای خود اظهار داشت: هنوز درباره مقصد بعدی سرمربیگری‌ام تصمیم‌گیری نکرده‌ام. حالا وقت آن است که یک وقفه‌ای به کارم بدهم. چند باشگاهی با مدیر برنامه‌هایم تماس گرفته‌اند اما به این توافق رسیدیم که او (مدیر برنامه‌هایش) در این خصوص به من زنگ نزند.

دیدگاه تان را بنویسید