«توخل» سرمربی انگلیس می‌شود؟

هواداران انگلیس درخواست دارند که توماس توخل سرمربی سه شیرها در جام‌جهانی 2022 قطر شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با توجه به نتایج ضعیف تیم ملی انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا و عدم کسب پیروزی در پنج بازی گذشته، اکنون هواداران این تیم به شدت از عملکرد شاگردان ساوتگیت ناراضی هستند و نسبت به این عملکرد سه شیرها انتقادهای بسیاری را انجام داده‌اند. البته به نظر می‌رسد که اعتراضات تنها در حد حرف نیست و اکنون هواداران انگلیس درخواست دارند تا توخل به عنوان سرمربی جدید انگلیس معرفی شود.

دیلی میل نوشت: پس از نمایش ضعیف انگلیس و عدم پیروزی این تیم در 5 بازی اخیر، انتقادات از ساوتگیت به اوج رسید و لینه‌کر و وینتر نسبت به او شدیدا تاختند. آنها مدعی بودند که طرز استفاده از بازیکن ساوتگیت اصلا خوب نیست و این مربی پس از شکست در یورو 2020 به یک فرد دیگر تبدیل شده است.

هواداران مشتاق اخراج ساوتگیت و انتخاب توخل به عنوان سرمربی جدید انگلیس هستند. اتفاقی که با توجه به موفقیت‌های انگلیس با ساوتگیت در 4 سال گذشته تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

توخل، سرمربی موفق چلسی بود که در سال 2020 پس از اخراج از پاری سن ژرمن به چلسی آمد و توانست این تیم را قهرمان اروپا کند. او 2 هفته پیش به علت نتایج ضعیف در این فصل و عدم هماهنگی با مدیریت جدید از سمت خود برکنار شد.

دیل‌میل نوشت: با اخراج توخل ، او اکنون در دسترس است و طرفداران پیشنهاد دارند که او سرمربی انگلیس شود زیرا توخل یک مرد مخصوص جام‌هاست و می‌تواند شکوه را در قطر برای انگلیس به همراه بیاورد.

انگلیس 4 سال پیش با ساوتگیت در جام جهانی به نیمه نهایی رسید و در یورو 2020 نیز در فینال مقابل ایتالیا قرار گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید