پایان ولخرجی خلیفی؛ کفگیر PSG به ته دیگ خورد!

بر اساس اعلام یک نشریه فرانسوی، پاری سن ژرمن برای تابستان آینده بودجه کمی دارد و مجبور است برخی بازیکنان را بفروشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بعد از حذف زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل بایرن مونیخ، مدیران این باشگاه بلافاصله دست به کار شده و مشغول برنامه‌ریزی برای پنجره بعدی نقل و انتقالات هستند.

نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید پی‌اس‌جی از همین حالا به‌دنبال تغییر و تحولات گسترده در ترکیب تیمش است و چندین ستاره را از لیگ‌های مختلف اروپایی هدف گرفته است.

اما در گزارش اکیپ به نکته جالبی اشاره شده است. این رسانه می‌گوید مدیران پی‌اس‌جی در گزارشی که تهیه کرده‌اند، بودجه در اختیار نمایندگان‌شان برای تابستان را تنها 80 میلیون یورو برآورد کرده‌اند. این نشان می‌دهد مدیریت باشگاه معتقد است چندین بازیکن از ستاره‌های فعلی پی‌اس‌جی باید فروخته شوند و بخش عمده خریدهای تابستانی با درآمد حاصل از فروش آن‌ها انجام شود.

با توجه به این‌که در روزهای بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ شایعات متعددی درباره آینده مسی، نیمار و امباپه مطرح شده است و نیز با توجه به این گزارش اکیپ جای شکی باقی نمی‌ماند که پی‌اس‌جی قصد دارد در تابستان آتی دست‌کم با یکی از این ستاره‌های بزرگ خداحافظی کند.

اکیپ می‌گوید پی‌اس‌جی از بین این سه نفر هیچ تمایلی به از دست دادن امباپه ندارد؛ ولی آینده مسی و نیمار در این تیم اصلا روشن به نظر نمی‌رسد. البته دید پی‌اس‌جی به نیمار و مسی متفاوت است. مدیران باشگاه فرانسوی اعتماد خود به نیمار را از دست داده‌اند و از مصدومیت‌های متعدد او در بدترین زمان‌های ممکن به ستوه آمده‌اند. اما مشکل آن‌ها با مسی، یکی تعلل او در تمدید قراردادش و دیگری دستمزد بالایی است که اسطوره آرژانتینی می‌گیرد. دستمزد فعلی مسی در پاریس نزدیک به 40 میلیون یورو برآورد می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید