خوشحال شدم نیمار مصدوم شد!

مهاجم سابق تیم ملی فرانسه از مصدومیت نیمار اظهار خوشحالی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مصدومیت اخیر نیمار که او را تا پایان فصل خانه‌‌نشین کرد، نه تنها به ضرر پاری‌سن‌ژرمن نشده بلکه ظاهراً برخی را خوشحال کرده است.

نیمار روز 19 فوریه در نیمه دوم بازی تیمش برابر لیل در لوشامپیونه از ناحیه قوزک آسیب دید و روز گذشته (دوشنبه) هم اعلام شد که او باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و تا پایان فصل خانه‌نشین خواهد بود. در مدتی که نیمار خانه‌نشین بود، پاریسی‌ها با حضور لیونل مسی و کیلیان امباپه در خط حمله بهتر هم نتیجه گرفته‌اند، چرا که تعادل تاکتیکی‌شان بیشتر به نظر می‌رسد. این همان موضوعی است که کریستوف دوگاری مهاجم سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه‌های بوردو، مارسی، میلان و بارسلونا به آن اشاره کرد.

دوگاری به رادیو مونت‌کارلو گفت: وقتی نیمار مصدوم شد من برای پاری‌سن‌ژرمن خوشحال شدم. به نظر من خانه‌نشینی او فرصتی فوق‌العاده برای کریستوف گالتیه (سرمربی PSG) است. تیم در نبود او، با حضور پنج بازیکن دفاعی و حضور امباپه و مسی در خط حمله توازن بیشتری پیدا کرده است. من دیگر نمی‌توانم او را تحمل کنم. دیگر نمی‌توانم بازی‌هایش را نگاه کنم. تحمل واکنش‌ها و حرکاتش برایم سخت است. دیگر دوست ندارم او را در زمین بازی ببینم. از دستش خسته شده‌ام!

در همین حال اما دوگاری اعتراف کرد که پاری‌سن‌ژرمن در صورتی که امباپه یا لیونل مسی به سرنوشت نیمار دچار شوند، به دردسر خواهد افتاد.

وی افزود: اوگو اکیتیکه نشان داده که در سطح مطلوب نیست. نه تنها او بلکه دیگر مهاجمان تیم هم در سطح متوسط هستند و به همین دلیل غیبت مسی و امباپه می‌تواند کار پاری‌سن‌ژرمن را سخت کند.

مصدومیت و خانه‌نشینی نیمار تا پایان فصل در حالی است که تیم او فردا شب (چهارشنبه) در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بایرن مونیخ است و باید باخت خانگی یک بر صفر بازی رفت را جبران کند.

دیدگاه تان را بنویسید