رونمایی از دستمزد مسی و اختلاف فاحش آن با امباپه!

یک نشریه فرانسوی از جزئیات دستمزد مسی و اختلاف آن با دستمزد نجومی امباپه پرده برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نشریه «لو پاریزین» فرانسه بعد از افشاگری جزئیات دستمزد کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن این به سراغ لیونل مسی و نیمار رفت.

لیونل مسی و نیمار دو نفر از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال اروپا هستند، اما هم تیمی آنها کیلیان امباپه حتی از دستمزد دو ستاره پاری سن ژرمن روی هم بیشتر به جیب می زند.

مرد فرانسوی پیشنهاد رئال مادرید را در ماه می رد کرد تا قراردادش را با قهرمان فعلی لیگ 1 تمدید کند، قهرمانی که سال گذشته با آرژانتینی قرارداد امضا کرد تا یکی از قدرتمندترین سه گانه های خط حمله تاریخ را تشکیل دهد.

پس از افشای جزئیات قرارداد امباپه قراردادهای کاپیتان آرژانتین و ملی پوش برزیلی افشا شد که مشخص شد هر دو جزو 10 فوتبالیست پردرآمد جهان قرار گرفتند.

*نیمار

این فوتبالیست برزیلی در سال 2017 قراردادی 5 ساله امضا کرد و هر فصل 36 میلیون یورو پس از کسر مالیات دریافت کرد.

سال گذشته، نیمار پس از توافق بر سر کاهش دستمزد، قرارداد جدیدی را تا سال 2027 منعقد کرد که باعث شد تا این بازیکن دستمزد کمتر از 30 میلیون یورو دریافت کند.

*مسی

مسی سالیانه 41 میلیون یورو پس از کسر مالیات از پاریس دریافت می کند. برخلاف امباپه، این بازیکن آرژانتینی هیچ پاداشی دریافت نکرد، در حالی که بازیکن فرانسوی 180 میلیون یورو برای تمدید قرارداد خود تا سال 2025 دریافت می کند.

کاپیتان سابق بارسلونا مقیم فرانسه محسوب نمی شود، به این معنی که او تنها 30 درصد مالیات می پردازد، زمانی که مالیات بر درآمد در فرانسه برای حقوق بالای 160000 یورو در سال 49 درصد است.

ملی پوش فرانسوی قرارداد خود را برای دو فصل آینده به اضافه یک فصل اختیاری تمدید کرد و روی کاغذ پردرآمدترین قراردادی که یک فوتبالیست امضا کرده بود، شد. امباپه در صورت ماندن سه ساله در پاریس 630 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید