پیروزی لورکوزن در لیگ اروپا با سردار؛ آرسنال به تساوی رضایت داد

بایرلورکوزن مقابل فرنتس واروش مجارستان به پیروزی ۲ بر ۰ دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا دو تیم بایرلورکوزن و فرنتس واروش مجارستان به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۲ بر ۰ به سود بایرلورکوزن به پایان رسید.  

سردار آزمون، ملی پوش فوتبال ایران که برای بایرلورکوزن بازی می‌کند در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت.  لورکوزن با ترکیب ۳-۳-۴ پا به این رقابت گذاشت و توانست با گل‌های کارم دمیربای در دقیقه ۱۰، و  ادموند تاپسوبا در دقیقه ۸۶ به پیروزی برسد.

آزمون با نظر سرمربی در دقیقه ۶۰ از زمین خارج شد تا این تیم با حضور ۶۰ دقیقه‌ای ملی پوش فوتبال ایران در دور رفت به پیروزی برسد.

در دیگر بازی‌های این مرحله، آرسنال مقابل اسپورتینگ به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. ویلیام سالیبا (دقیقه ۲۲) و هیدماسا موریتا (گل به خودی در دقیقه ۶۲ ) برای آرسنال گلزنی کردند. در طرف مقابل ایناسیو (دقیقه ۳۴ ) و پائولینیو (دقیقه ۵۵ ) برای  اسپورتینگ گل زدند تا این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به اتمام برسد.

همچنین  آاس رم و رئال سوسیداد درجریان دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر ۰ رم همراه بود. استفان الشعراوی در دقیقه ۱۳ ماراش کومبالا در دقیقه ۸۷ برای رم به گلزنی رسیدند تا این تیم پیروز میدان شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید