قهرمان مجارستان، طعمه بعدی سردار و رفقا

تیم فوتبال بایرلورکوزن با عبور از سد موناکو، به دنبال درخشش در مراحل بعدی لیگ اروپا و تحقق رویای کسب جام است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سردار آزمون شب گذشته اولین بازی خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ اروپا را با حضور کوتاه مدت و هشت دقیقه‌ای در وقت‌های تلف شده، مقابل موناکو فرانسه انجام داد که ورودش به زمین و پنالتی منجر به گل او در صعودشان از مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها تاثیرگذار بود.

سردار آزمون که هفته گذشته در حضور ثابت مقابل ماینتس در بوندس لیگا، روی هر دو گل تیمش تاثیرگذاری داشت و دیشب هم یک پنالتی مطمئن وارد دروازه موناکو فرانسه کرد، احتمال می‌رود در دیدارهای آینده بیش از پیش مدنظر ژابی آلونسو قرار بگیرد و دوباره فرصت قرار گرفت در ترکیب را به دست بیاورد.

تیم فوتبال بایر لورکوزن که شب گذشته به پیروزی ۵ بر ۳ در ضربات پنالتی مقابل موناکو فرانسه رسید، صبح امروز طبق قرعه‌کشی مشخص شد باید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا باید به مصاف فرنس‌واروش برود؛ تیم قهرمان مجارستان که نتایج خوبی در فصل جاری داشته است.

سردار آزمون که قهرمانی‌های متعدد در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ روسیه همراه با زنیت سنت‌پترزبورگ به دست آورده و در بایر لورکوزن به دنبال تثبیت جایگاهش در ترکیب و درخشش در بوندس لیگا و رقابت‌های اروپایی است، دو هفته دیگر احتمال دارد شانس بازی و خودنمایی دوباره برابر فرنس‌واروش مجارستان را به دست بیاورد.

شاگردان ژابی آلونسو که پس از دو شکست پیاپی مقابل موناکو و ماینتس در دیدار شب گذشته به برتری رسیدند، در دو مسابقه آینده‌شان در بوندس لیگا آلمان باید به مصاف فرایبورگ و هرتا برلین بروند و پس از آن در دیدار رفت لیگ اروپا با فرنس‌واروش مجارستان دیدار رفت در مرحله حذفی را برگزار کنند.

بایر لورکوزن که در جایگاه دهم جدول بوندس لیگا قرار گرفته، در حالی روز هجدهم اسفندماه مسابقه رفت و یک هفته پس از آن بازی برگشت در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا را باید برابر فرنس‌واروش برگزار کند که این تیم قهرمانی مجارستان را در کارنامه دارد و در حال حاضر نیز با اختلاف چشمگیر نسبت به تیم دوم، صدرنشین لیگ این کشور است.

فرنس‌واروش مجارستان در ۱۳ مسابقه اخیرش تنها یک شکست در لیگ اروپا مقابل ترابزون اسپور داشته و شرایط خوبی دارد، اما سردار آزمون امیدوار است همراه تیمش از سد این تیم عبور کند تا یک گام دیگر به فینال نزدیک شوند و به مسیر موفقیت خود تا رسیدن به قهرمانی در لیگ اروپا ادامه دهند.

دیدگاه تان را بنویسید