آنچلوتی: بارسلونا خوش شانس بود

سرمربی رئال مادرید معتقد است بارسلونا تنها با خوش شانسی موفق به شکست این تیم شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بارسلونا و رئال مادرید پنجشنبه شب در چارچوب دیدار رفت کوپا دل‌ری به مصاف هم رفتند که این دیدار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با یک گل به سود بارسلونا به پایان رسید. گل تعیین کننده در دقیقه ۲۶  زده شد وقتی که ضربه فرانک کسیه توسط تیبو کورتوا دفع شد و سپس ادر میلیتائو مدافع مادرید به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

بارسا فقط ۳۵.۳ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. این سومین بار از ابتدای سال گذشته است که بارسلونا کمتر از ۵۰ درصد مالکیت توپ را در یک بازی به ثبت می رساند.

آنچلوتی از عملکرد بارسلونا تحت تاثیر قرار نگرفت و همچنان مطمئن است که مادرید به فینال خواهد رسید آن هم با وجود اینکه تیمش موفق به ثبت یک شوت به سمت دروازه نشد.

او به خبرنگاران گفت: رئال خوب بازی کرد. بارسلونا نمی خواست بازی کند. ما در یک سوم آخر خوب نبودیم و به همین خاطر شکست دردناک است اما اگر در بازی برگشت همین بازی را انجام دهیم، شانس پیشرفت داریم.

او گفت: ما بازی همیشگی خود را انجام دادیم که باید انجام می دادیم یعنی پرسینگ زیاد. فقط گل نداشتیم اما آنها کاری برای گلزنی نکردند و فقط روی یک ریباند خوش شانس بودند. ما شکست خوردیم، اما مستحق شکست نبودیم. در ۹۰ دقیقه بازی برگشت می توانیم در بارسلونا گل بزنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید