جی پلاس

آقای فتح الله زاده؛ کاسه گدایی را جمع کنید!

با وجود این که اوضاع اقتصادی اغلب مردم خوب نیست، مدیرعامل استقلال از هواداران این تیم خواسته تا برای پرداخت طلب 300 میلیاردی استراماچونی به حساب باشگاه پول واریز کنند. این در حالی است که او چند هفته قبل صحبت از راه‌های مختلف درآمدزایی می زد اما اکنون که وقت عمل شده، کاسه گدایی دستش گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دیگر کار قیمت دلار از کانال گذشته و وارد اتوبان شده و بدون ترمز در حال اوج گرفتن است. در چنین اوضاعی، شرایط اقتصادی مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود و با حقوق‌هایی کمتر از 10 میلیون تومان باید با گرانی دست و پنجه نرم کنند. حالا در چنین وضعیتی علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال درخواست عجیب و وقیحانه‌ای از هواداران این باشگاه کرده است.

فتح‌الله‌زاده، امروز (جمعه) در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره شرایط پرداخت طلب استراماچونی توضیح داد: من تا عید باید 300 میلیارد پول بدهم. من را تنها در یک باشگاه انداخته‌اند، هیچ کس هم کمک نمی‌کند. این انصاف نیست. چقدر می‌توانم بیاورم؟ 4 ماه آمده‌ام، 130 میلیارد خرج کردم وپول به بازیکنان داده‌ام، هنوز عقب هستم. این 200 میلیارد را از کجا بیاوریم؟ باید همه کمک کنند. امیدوارم دولت و محمد مخبر کمک کنند. همانطور که سفارش کردند ایرانسل با پرسپولیس قرارداد ببندد، این طرف هم سفارش کنند، همراه اول با ما ببندد. همه باید کمک کنند. این یک پروسه ملی است. اگر استقلال از آسیا حذف شود، 40-30 میلیون هوادار را ناامید می‌کنید. این درست نیست. انتظار داریم دوستان کمک کنند تا از این پیچ تند هم عبور کنیم. امیدمان اول خدا و بعد به هوادار‌مان است. سعی می‌کنیم یکشنبه دوشنبه فراخوانی بگذاریم، حسابی را اعلام کنیم که هواداران کمک کنند تا این مشکل را رفع کنیم.

درخواست پول از هواداران، آن هم به صورت کمک بلاعوض در این شرایط اقتصادی‌ که رفیق از رفیق رویش نمی‌شود پول قرض کند، وقاحت خاصی می‌خواهد که فتح‌الله‌زاده نشان داد دارای این خصیصه است. نکته جالب این جاست که همین آقای فتح‌الله‌زاده چند هفته قبل با حضور در برنامه فوتبال برتر حرف از متاورس یا به قول خودش "متاولس" برای درآمدزایی می‌زد اما حالا کاسه گدایی دستش گرفته و از هوادارانی که بعضا به نان شب محتاج هستند، درخواست پول می‌کند.

البته هواداران استقلال و پرسپولیس در هفته‌های اخیر نشان داده‌اند که حاضر هستند برای منفعت باشگاه مورد علاقه‌شان هزینه کنند چرا که بلیت‌های گران قیمت ورزشگاه آزادی که هیچ امکاناتی هم ندارد را برای تماشای بازی‌‌های استقلال و پرسپولیس خریداری کرده‌اند.

فتح‌الله‌زاده اولین مدیری از استقلال و پرسپولیس نیست که به هواداران شماره حساب اعلام می‌کند، آخرینش هم نیست اما این وقاحت باید روزی به پایان برسد چرا که مدیران استقلال و پرسپولیس به جای کاسه گدایی دست گرفتن، باید به سراغ محقق کردن منبع اصلی درآمدزایی یک باشگاه فوتبال یعنی حق پخش تلویزیونی بروند تا مثل امروز در کمال پررویی از هواداران تیم‌شان درخواست کمک بلاعوض نکنند.

دیدگاه تان را بنویسید