تورنمنت رنکینگ کشتی مصر/ بازگشت طلایی دلخانی و قهرمانی بی دردسر ساروی

دو فرنگی کار ایران در مسابقات رنکینگ مصر به قهرمانی رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی مصر و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی درحال برگزاری است که در روز نخست، دو نماینده ایران به مدال طلا رسیدند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۷ بر صفر سیمیک محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی ویکتور سیوبانو دارنده مدال طلا و نقره جهان از مولداوی را با نتیجه ۴ بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دلخانی دراین مرحله مقابل مادیار مالتکبایف از قزاقستان با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. دلخانی در دیدار پایانی به مصاف لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان رفت و در یک کشتی نفسگیر با نتیجه ۸ بر ۷ از سد این کشتی گیر گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۲ بر صفر مقابل گئورگی ملیا از گرجستان به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

دارنده مدال برنز المپیک در این مرحله به مصاف تاماش لوای از مجارستان رفت و موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ این کشتی گیر را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد.

ساروی در دیدار نیمه نهایی به مصاف حریف جمهوری چک رفت و موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ این کشتی گیر را شکست دهد. و راهی فینال شود.

کشتی گیر وزن ۹۷ کیلوگیرم کشورمان در دیدار پایانی باید به مصاف روبرتی کوبلیاشویلیی دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می‌رفت که با توجه به آماده نشدن حریفش بدون دردسر به مدال طلا دست یافت.

 

دیدگاه تان را بنویسید