باخت بد ستاره جوان بارسلونا را راهی مطب روانشناس کرد

فران تورس، مهاجم بارسلونا، اعتراف کرد که شکست فصل گذشته بارسا برابر آینتراخت فرانکفورت ضربه روحی شدیدی به او زد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فران تورس در زمستان فصل گذشته از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست. بارسا برای خرید او بیش از 50 میلیون یورو هزینه کرد و او شروع خوبی هم داشت ولی به تدریج افت کرد. بارسا در نیم فصل دوم فصل قبل توانست کمی اوج بگیرد اما در نهایت دستش از تمام جام‌ها کوتاه ماند. به خصوص شکست خانگی 3 بر 2 برابر آینتراخت فرانکفورت در یک چهارم نهایی لیگ اروپا ضربه سنگینی برای بارسلونا بود. بارسا امید زیادی به فتح لیگ اروپا داشت ولی به نیمه نهایی نرسید.

فران تورس در مصاحبه با موندودپورتیوو گفت:«شکست برابر فرانکفورت ضربه روحی بزرگی برای من بود. وارد چاه عمیقی شدم که نمی توانستم از آن خارج شوم. باید نزد روانشناس می رفتم و او به من بسیار کمک کرد. اعتماد به نفسم را از دست داده بودم و آن شکست تجربه بسیار تلخی بود.»

تورس ادامه داد:«رفته رفته بهتر شدم و تراپی کمک کرد اعتماد به نفسم را دوباره پیدا کنم. حالا خودم را قوی‌تر می بینم. زمانی فقط به گلزنی فکر می کردم و معتقد بودم خوب هم بازی نکنم ولی گل بزنم، کفایت می کند اما حالا از فوتبال بیشتر لذت می برم چون نگران گل نزدن نیستم. خودم را در جریان بازی قرار می دهم و برایم کمک به تیم از هر طریقی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید