نکونام: بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند/ دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون واقعا سنگ تمام گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. حداقل مزد آنها برد در بازی امروز بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل الفیصلی عربستان اظهار داشت:  به جمع 4 تیم برتر غرب آسیا رسیدیم و از این موضوع خوشحال هستیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. واقعا سنگ تمام گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. حداقل مزد آنها برد در بازی امروز بود.

وی ادامه داد: خیلی با برنامه بازی کردیم و موقعیتی به تیم حریف ندادیم. بازیکنانم امروز چیزی که باور داشتند را انجام دادند. ما باور داشتیم که از تیم های خوب آسیا هستیم. درست است که از خیلی از شرایط شاید قابل مقایسه با تیم های دیگر نباشیم اما جسارت و بزرگی ما امروز در زمین دیده شد. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم و این پیروزی مبارک بازیکنان، هواداران و مخصوصاً شخص ابراهیمی باشد که برای فولاد خوزستان واقعاً زحمت کشیده. اینجا از او یاد می کنم. از او خیلی چیزها یاد گرفتم.

نکونام خاطرنشان کرد: من آدم حرفه ای هستم و زندگی و وقتم را برای فوتبال و فولاد می گذارم، اما اینجا شاید درست نباشد اما این آخرین بازی من برای فولاد خوزستان بود. دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم بود. شرایط سختی در یک ماه گذشته برای من به وجود آمد و تصمیم گرفتم دیگر مربیگری نکنم. خودم، خانواده‌ام، شخصیتم و احترام برای بازیکنانم را از هر چیزی بیشتر دوست دارم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: این آخرین باری بود که من روی نیمکت فولاد نشستم و بازی بعدی مقابل هر تیمی باشد روی نیمکت نیستم. من با افتخاراتی که به دست آوردم، 2 بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا و 2 جام تیمم و بازیکنانم احترام بیشتری را لایق هستند. به خاطر اینکه این احترام در یک ماه گذشته رعایت نشد این آخرین بازی من روی نیمکت فولاد بود. در بازی بعد من روی نیمکت نیستم.

 

دیدگاه تان را بنویسید