عکس| ورود پیکر کریستین آتسو به غنا با گارد نظامی

پیکر کریستین آتسو، فوتبالیست غنایی که در جریان زلزله بزرگ ترکیه، در این کشور زیر آوار مانده و کشته شد امروز به کشورش بازگشت و با حضور گارد احترام نظامی به خانواده‌اش تحویل داده شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از روز وقوع زلزله در ترکیه و سوریه ناپدید شدن کریستین آتسو، فوتبالیست غنایی باشگاه هاتای اسپور، دنیای فوتبال را نگران او کرده بود. بعد از گذشت روزهای متوالی در نهایت جسد بی‌جان او از زیر آوار بیرون کشیده شد.

 

1803853

یک روز بعد پیکر این ستاره فوتبال غنا با هواپیما به کشورش منتقل شد و در فرودگاه با استقبال رسمی و حضور گارد نظامی به خانواده‌اش تحویل داده شد. در حالی که مردم غنا سوگوار مرگ این فوتبالیست کشورشان هستند کابینه این کشور اعلام کرد پیکر آتسو با تشییع‌ جنازه‌ای در شأن او به خاک سپرده خواهد شد.

رسانه‌های غنا از کریستین آتسو به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های این کشور یاد می‌کنند. هاتای‌اسپور آخرین تیم آتسو بود. این ستاره غنایی سابقه بازی در لیگ‌های بزرگ دنیا و تیم‌هایی مثل نیوکسل و چلسی را داشت.

1803854

در زمان فرود هواپیمای حامل پیکر کریستین آتسو به فرودگاه بین‌المللی اکرا در غنا جمعیت قابل توجهی برای آخرین دیدار با ستاره فوتبال کشورشان در فرودگاه حضور داشتند.

1803856

 

دیدگاه تان را بنویسید