برد استقلال مقابل ملوان تقدیم به ساپینتو

روی ماتا مربی استقلال برد این تیم در یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل ملوان را به ساپینتو و هواداران آبی تقدیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،روی ماتا در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های استقلال و ملوان بندر انزلی که با پیروزی 2 بر صفر استقلال همراه شد، اظهار داشت: همانطور که روز گذشته گفتم بازی سختی داشتیم، چرا که ملوان تیم منظمی بود. باید وقتی توپ را داشتیم تیم را بالانس نگه می‌داشتیم، چون آنها منتظر ضدحمله بودند.

وی در ادامه افزود: ما باید صبوری به خرج می‌دادیم. وقتی 11 بازیکن پشت توپ هستند بازی با چنین تیمی سخت است. تیم دستورالعمل‌های ما را خوب اجرا کرد و می‌دانستیم که فقط بحث زمان است که ما کِی به گل برسیم. بازیکنانی هم که به بازی آمدند نشان دادند که ما یک تیم هستیم. ما خوشحالیم و یک تیم بزرگ داریم. در این تیم همه بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: ما می‌دانستیم که گل می‌زنیم و بازی را مدیریت کردیم. فرصت زیادی داشتیم و خوشحالیم که بازی را بردیم. می‌خواهم این برد را به سرمربی‌مان و هواداران‌مان که در استادیوم و بیرون ما را حمایت کردند، تقدیم کنم.

ماتا در پاسخ به این پرسش که آیا از سیستم دفاعی ملوان مطلع بودند و چه راهکاری برای این موضوع داشته‌اند، گفت: من گفتم که بازی سختی داشتیم و می‌دانستیم که مقابل تیم فشرده‌ای بازی خواهیم کرد. در طول هفته تیم را برای این سیستم آماده کرده بودیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید