مربی استقلال: می‌خواهند ما را تخریب کنند، ما بیشتر قوی‌تر می‌شویم

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش بازی سختی در جام حذفی برابر ملوان در پیش دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال استقلال در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران فردا (دوشنبه) میزبان ملوان است.

روی ماتا، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا یک بازی سختی پیش رو داریم و بازی برای ما متفاوت خواهد بود. درباره بازی‌های حذفی صحبت می‌کنیم و باید برابر تیمی بازی کنیم که در جام حذفی شگفتی‌ساز بوده است. بازی سختی داریم. آن‌ها تیم خوبی دارند و بازی به بازی در حال رشد هستند. ما هم در سطح خوبی هستیم.

او در پاسخ به سوالی درباره قایدی افزود: وقتی قایدی به استقلال آمد می‌دانستیم بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند به ما کمک کند. هر زمان بازی کرده است برای تیم تلاش کرده است. وقتی تیم به سطح مطلوبی می‌رسد بازیکنان هم بهتر خود را نشان می‌دهد. از هر چیزی مهم‌تر تیم است. این تلاش تیمی است که شرایط را برای بازیکنان مهیا می‌کند که خود را نشان بدهند. ما شرایط خوبی داریم و این هفته هم خوب تمرین کردیم و مهم این است رفتار خوبی از تیم ما می‌بینید و همه تلاش می‌کنیم به عملکرد مطلوب خودمان برسیم.

مربی استقلال درباره حواشی دیدار تیمش برابر پیکان هم گفت: بروید از مربی پیکان بپرسید که چرا با من صحبت می‌کردند؟ درحالی که من با آن‌ها صحبت نمی‌کردم. این موضوع را از آن‌ها بپرسید. من درباره اتفافات نیمه اول که مربوط به محبی بود صحبت کردم. نیمه اول روی محبی خطا شد و داور گرفت اما در نیمه دوم همان خطا را اعلام نکردند.

وی در بخش دیگر از صحبت‌هایش اظهار کرد: وقتی فرایندی را شروع می‌کنید گذشت زمان نرمال است. باید رفتار بازیکنان در روز بازی را ببینید. چون داده‌ها و اطلاعات ما در تمرین با روز بازی متفاوت است. سرمربی تیم به دنبال این است که به ترکیب ایده‌آل خود برسد. نمی‌گویم ترکیب ثابتی داریم اما نکته مهم این است که بر حسب استراتژی در هر بازی ترکیب را مشخص می‌کنیم.

دستیار ساپینتو خاطرنشان کرد: محمد محبی فصل را خوب دنبال می‌کرد و آن  زمان تصمیمگیری‌اش خوب بود اما الان بازیکن دیگری شده است. با این حال به تیم کمک می‌کند و انتظارات ما را برآورده می‌کند. فراز و نشیب‌ها در بازی‌ها طبیعی است. او تلاش می‌کند  و موقعیت به وجود می‌آورد اما  اگر گل می‌زد طور دیگری بود. او سخت کار می‌کند و فوتبال همین است. در کل از محبی راضی هستیم.

او در پاسخ به سوالی درباره جذب بازیکن جدید گفت: ما به دنبال جذب بازیکن بودیم و آنالیز کردیم و در نشست قبلی به این سوال پاسخ داده‌ام.

ماتا درباره حواشی ساپینتو در کنار زمین هم گفت: درباره این موضوع آقای مدیرعامل با ساپینتو جلسه داشته که نتایج آن اعلام خواهد شد. وقتی می‌خواهند ما را تخریب کنند، ما بیشتر قوی‌تر می‌شویم. فردا نشان می‌دهیم قوی هستیم و یک خانواده خواهیم بود و اجازه نمی‌دهیم کسی به این خانواده رخنه کند.

دیدگاه تان را بنویسید