مربی استقلال: دفاعی بازی کردن رقبا احترام به ما است/ واقعاً تمامش کنید!

مربی استقلال دفاعی بازی کردن رقبا را نوعی احترام به تیم خود دانست!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روی موتا در نشست خبری پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل آلومینیوم اراک گفت: یک بازی خیلی خوب انجام دادیم. خوب سانتر کردیم، بازی‌های ترکیبی خوبی انجام دادیم و هر کاری کردیم و فقط سه امتیاز را نتوانستیم بگیریم. آلومینیوم آمده بود که فقط دفاع کند. هر تیمی که مقابل ما بازی می‌کند این کار را انجام می‌دهد؛ این یک علامت احترام است! مقابل تیم‌های دیگر باز بازی می‌کنند ولی مقابل تیم ما همیشه دفاعی.

 

وی ادامه داد: فقط نتیجه است که برای آن ناراحتیم و ناامید کننده است. آنطور که ما بازی کردیم زیاد اتفاق نخواهد افتاد. 10 فرصت گلزنی داشتیم اما آلومینیوم فقط یک فرصت داشت. فقط به خاطر نتیجه ناراحت هستیم. نمی‌توانم این موضوع را نگویم؛ تیم سوم بازهم تأثیرگذار بود؛ می‌خواهم بپرسم چرا؟ حتماً فیفا قوانینش را عوض کرده است! هر تیم باید یک دروازه‌بان داشته باشد، درست است؟ یک تیم نمی‌تواند با دو دروازه‌بان بازی کند! وقتی با دست به توپ می‌زنید حتماً پنالتی است؛ مهم نیست توپ سریع برود، توپ به دست خورده است. اگر بازیکن آلومینیوم با دست نمی‌زد توپ گل می‌شد. تیم‌ها فقط با یک دروازه‌بان می‌توانند بازی کنند. دوست دارم در کنفرانس از داور تشکر کنم ولی در هر بازی یک نکته وجود دارد که شکایت کنیم. همیشه یک چیز وجود دارد؛ هیچ‌کس هم هیچ چیز نمی‌گوید. همه می‌گویند این یک اتفاق نرمال است. این می‌تواند روی تیم ما، سرمربی و باشگاه ما تأثیر بگذارد.

مربی استقلال تصریح کرد: ما تیم مثبتی هستیم و بازی مثبتی انجام می‌دهیم. می‌خواهیم لیگ ایران را بهتر کنیم، چرا ما را می‌کُشید؟ در چند موقعیت بازیکنان آلومینیوم خود را زمین انداختند. پنج بار بازی را نگه داشتند، اما داور چه کار کرد؟ فقط سه دقیقه وقت اضافه گرفت، این طبیعی است؟! ما فشار می‌آوردیم و آنها می‌خواستند بازی ما را بُکُشند ولی داور فقط سه دقیقه وقت اضافه گرفت. در نیمه دوم هم فقط پنج دقیقه وقت اضافه محاسبه کرد، شما می‌دانید ما چند دقیقه در این وقت تلف شده بازی کردیم؟ فقط دو دقیقه! این خوب نیست؛ این یک موضوع اورژانسی است و باید بازبینی کنیم. چیزی علیه داوران نداریم، فوتبال بازی می‌کنیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم؛ اما واقعاً تمامش کنید!

موتا یادآور شد: مطمئنم از این پس تمام تیم‌ها همینطور بازی خواهند کرد. قبلاً هم این را گفته بودم، ولی موضوعی که ما گفتیم این است که داور برای ما پنالتی نمی‌گیرد. ما توپ را بگیریم و داخل دروازه بگذاریم؟ این فوتبال است و ما با تمام وجود بازی و حمله می‌کنیم. تمرکز خیلی مهم است و مطمئناً برنده خواهیم بود.

وی درباره اینکه غیبت ساپینتو چقدر در از دست رفتن امتیازات موثر بوده، گفت: تأثیرگذار است، او رهبر ماست. ساپینتو با حضورش به تیم انرژی می‌دهد.

دیدگاه تان را بنویسید