جام حذفی| استقلال 5 دقیقه ای نسخه ملوان را پیچید+ عکس و ویدیوی گل ها

استقلال با غلبه بر ملوان به یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در یک هشتم نهایی جام حذفی ایران استقلال که در لیگ برتر شرایط خوبی دارد و به کورس برگشته در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان بندرانزلی رفت و با گل های مطهری و رمضانی پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی قایدی و محمد محبی 

ملوان: ایمان صادقی، عبدالله حسینی، سعید کریمی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، محمود مطلق زاده، صادق بارانی، مسعود کاظمینی، مهران احمدی، سهیل فداکار و سجاد بازگیر

در نیمه اول این مسابقه بازی کیفیت چندانی نداشت و موقعیت های نصف و نیمه روی دروازه ها ایجاد شد. در دقیقه 34 مسابقه پس از برخورد ضربه ایستگاهی محمد محبی به دیوار دفاعی ملوان، شوت مهدی قائدی از بالای دروازه انزلی‌چی‌ها بیرون رفت و در ادامه هم تلاش های دو تیم گلی در برنداشت و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم برای مهمان خوب شروع نشد و مجیدی عیدی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج و ملوان 10 نفره شد. در دقیقه 74 ایمان صادقی ضربه سر مطهری را مهار کرد اما در برگشت خود مطهری با یک بغل پا دروازه را باز کرد و بازی یک بر صفر به سود استقلال شد. در دقیقه 79 بازهم مهدی قائدی با یک نفوذ خوب و ارسال دقیق، توپ را به محوطه ملوان فرستاد. آرمان رمضانی با جاگیری خوب پشت سر صادقی با یک پرواز بلند توپ را وارد دروازه ملوان کرد.

گل دوم استقلال به ملوان توسط آرمان رمضانی در دقیقه 79

گل اول استقلال به ملوان توسط امیرارسلان مطهری دقیقه 74

 

 

تماشاگران استقلال هواداران استقلال

استقلال ملوان کوین یامگا

استقلال ملوان صالح حردانی

استقلال ملوان محمد محبی

استقلال ملوان

استقلال ملوان آرش رضاوند

استقلال ملوان

استقلال ملوان مهدی قایدی

دیدگاه تان را بنویسید