ملی پوش اسبق بوکس در گفت‌و‌گو با جی‌پلاس:

برنامه‌ای برای سرمربی‌گری تیم ملی ندارم و پیشنهادی هم نداشتم!

قهرمان اسبق بوکس آسیا درباره زمزمه های حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ این روزها بحث ثبت نام کاندیداهای فدراسیون بوکس داغ شده و همه منتظر برگزاری انتخابات این فدراسیون هستند تا جایگزین حسین ثوری، مشخص شود.

در همین راستا، علی مظاهری قهرمان اسبق و مربی تیم ملی، در گفت و گو با جی پلاس درباره شرایط انتخابات و دیدگاهش نسبت به فدراسیون قبلی و چشم انداز پیش رو، گفت: من مخالف فدراسیون قبلی نبودم بلکه مخالف عملکرد آن ها بودم؛ ممکن است در دوره بعدی هم کارهایی انجام شود و ما به عنوان کسانی که خاک این رشته را خورده ایم، وظیفه داریم به فدراسیون گوشزد کنیم که در راه اصلی خود حرکت کنند و از ریل خارج نشوند. من هر دو کاندیدا را می شناسم، هر کدام مزیت هایی دارند که می توانند به فدراسیون کمک کنند و باید به برنامه هایشان گوش داد.

مظاهری افزود: عده ای در بوکس هستند که نمی توان گفت نباشند، اما هرکسی رئیس شود باید از قهرمان ها و پیشکسوت هایی که دلشان برای این رشته می سوزد، کمک بگیرد تا بوکس به جایگاهی که قبلا داشت برگردد. در غیر این صورت اگر بخواهند همان مسیر گذشته را ادامه داده و به عقب برگردند، وضعیت بوکس تغییری نمی کند.

قهرمان اسبق بوکس آسیا درباره اینکه آیا کاندیداها با او تماسی برای ارائه برنامه هایشان داشته اند، گفت: من با هر دو کاندیدای ذکر شده دوست هستم که با یکی از آن ها تلفنی صحبت کردم و برنامه هایش را برای من توضیح داد که اگر اجرا شود برنامه های خوبی دارد، اما این برنامه ها نباید روی کاغذ باشد. از طرفی من نایب رئیس هیات بوکس کرمانشاه هستم و مطالباتی برای استان خود دارم. در دوره قبل آقای ثوری به دلایلی کرمانشاه را نمی دید و باعث خیلی از اتفاقاتی شد که نباید می افتاد.

او گفت: چه بخواهیم و یا نخواهیم، حدود 50 درصد از مدال های بوکس ایران در آسیا، متعلق به کرمانشاه است. این استان از نظر مربی تیم ملی، مدال و... خیلی از استان های دیگر جلو است و می طلبد تعداد نفرات بیش تری از این استان در فدراسیون حضور داشته باشند. نمی گویم که جایگاه غیر منطقی طلب داریم بلکه بر اساس پیشینه قهرمانی و فنی چنین می گویم. این خواسته مشروع استان کرمانشاه است. امیدوارم هر کدام از دوستان بیایند، بتوانند بوکس را به جایگاه خود برگردانند و بتوانیم از کسی که رئیس می شود، مطالبات بر حق استان را بخواهیم.

پرچمدار ایران در المپیک لندن، در پایان درباره اینکه زمزمه هایی مبنی بر سرمربی گری او در تیم ملی بوکس شنیده می شود، گفت: افرادی که این را می گویند لطف دارند اما این موضوع، لازمه شرایط متعددی است. من در حال حاضر برنامه ای برای سرمربی گری ندارم، اما کرمانشاه از نظر فنی آنقدر جلو است که در هر بخشی از فدراسیون می توانند از نفرات این استان استفاده کنند. از 8 مدال آسیایی بوکس 4 تای آن متعلق به کرمانشاه است و خواسته ما بر حق است. اما درباره خودم باید بگویم که من برنامه ای برای آن ندارم و تا حالا پیشنهادی هم به من نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید