بوکس زنان راه اندازی می‌شود؟

معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، درباره راه اندازی بوکس بانوان صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با توجه به علاقه زیاد زنان ایران به فعالیت در رشته رزمی بوکس، این روزها بحث راه اندازی بخش زنان این رشته داغ است. در همین راستا مریم کاظمی‌پور،‌ معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش با اشاره به این موضوع مدعی شد که وزارت ورزش از روز اول کار خود، در پی راه اندازی این بخش در فدراسیون بوکس ایران است.

ایسنا نوشت: مریم کاظمی‌پور  در پاسخ به این سوال که باتوجه به آماده شدن پوشش اسلامی زنان برای رشته بوکس در ایران، فعالیت این رشته به چه صورت خواهد بود؟ اظهارکرد: برای فعالیت بوکس زنان برنامه داریم و از روزی که کار خود را در وزارت ورزش آغاز کردیم نیز فدراسیون بوکس درخواست خود را برای فعالیت در بخش زنان به فدراسیون آورده است.

وی ادامه داد: فدراسیون بوکس نهایت آن چه که بشود این رشته در بخش زنان ظرفیت قهرمانی داشته باشد را مطرح کرده است، اما من در حال حاضر نمی‌توانم نظر شخصی در این خصوص داشته باشم زیرا کار گروه تخصصی باید درباره کلیه جوانب در این رشته که ممکن است مطرح شود به نتیجه و جمع‌بندی برسد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا به زودی می‌توانیم شاهد فعالیت بوکس زنان در ایران باشیم؟ گفت:‌ هیچ قولی را الان نمی‌توانم بدهم چون نمی‌توانم نظر شخصی داشته باشم و همان‌طور که گفتم باید کارگروه تخصصی با مجموعه‌ای از افراد تخصصی از معاونت‌های معتمد در وزات‌خانه در این خصوص تصمیم بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید